اخبار داغ

مسئول فرهنگی سپاه برخوار خبرداد؛

برگزاری مراسم یادواره شهدا در شهرهای شهرستان همزمان با دهه فاطمیه

برگزاری مراسم یادواره شهدا در شهرهای شهرستان همزمان با دهه فاطمیه
مسئول فرهنگی سپاه برخوار گفت: مراسم یادواره شهدای مدافع حرم برخوار، شهدای شهر شاپورآباد و شهدای محله لودریچه دولت آباد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازچشم برخوار؛ مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج برخوار در گفتگو با این پایگاه خبری از برگزاری مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان، یادواره بیش از 50 شهید شهر شاپورآباد و یادواره شهدای محله لودریچه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار؛, چشم برخوار,

رسول صادقیان با بیان این که این مراسم ها به برکت ایام شهادت اول شهیده ولایت، حضرت زهرای مرضیه (س) برگزار خواهد شد، از جزئیات این مراسم ها خبر داد.

,

وی خاطرنشان کرد: یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان برخوار با حضور خانواده های شهدای شهرستان و استان در آستان مطهر امامزاده ابراهیم علیه السلام برگزار می شود.

,

صادقیان ادامه داد: سردار اهوازیان در این مراسم به سخنرانی می پردازد و سیدرضا نریمانی نیز مدیحه سرایی می کند.

,

این مسئول افزود: این مراسم با همکاری سپاه برخوار و آستان امامزاده نرمی، جمعه چهارم اسفندماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در آستان امامزاده ابراهیم (ع) برگزار می شود.

,

مسئول فرهنگی سپاه برخوار در ادامه از برگزاری مراسم یادواره شهدای شاپورآباد در روز شهادت حضرت زهرا (س) نیز خبر داد و گفت: هفدهمبن یادواره بیش از 50 شهید شهر شاپورآباد و گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهید گمنام، سه شنبه یکم اسفند همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی (ره) شاپورآباد برگزار می شود.

,

صادقیان خاطرنشان کرد: سردار عرب زاده فرمانده لشگر مقدس امام حسین (ع) سخنران این مراسم است و صفرعلی صادق منش نیز مداحی می کند.

,

وی برگزارکنندگان این مراسم را ستاد یادواره شهدای شهرستان برخوار، شهرداری شاپورآباد، سپاه ناحیه برخوار و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عنوان کرد.

,

این مسئول همچنین از برگزاری مراسم یادواره لاله های گلگون کفن محله لودریچه دولت آباد نیز خبر داد و گفت: این مراسم شب شهادت حضرت زهرا (س) همراه با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی مدافع حرم عبدالمحمود محمودی و با حضور مداحان در حسینیه امام خمینی (ره) لودریچه برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه