اخبار داغ

در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر مطرح شد؛

جدال نفس گیر استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان بر سر آمار/ 12هزار معتاد استانی داریم!

جدال نفس گیر استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان بر سر آمار/ 12هزار معتاد استانی داریم!
مدیر کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: گاهی محدودیت هایی از حیث منابع مالی هست که اگر مورد توجه قرار بگیرد می تواند بصورت کارسازتر در این حوزه عمل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ ظهر امروز نشست شورای مبارزه با مواد مخدر با حضور استاندار، معاونت سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان، مدیر کل صدا و سیمای استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

محدودیت های مالی در حوزه فرهنگ مورد توجه قرار گیرد

, محدودیت های مالی در حوزه فرهنگ مورد توجه قرار گیرد, محدودیت های مالی در حوزه فرهنگ مورد توجه قرار گیرد,

در ابتدای این جلسه دهبانی پور گفت: اداره فرهنگ ارشاد تکالیفی پیرامون موارد هشت گانه دارد و این اداره همیشه  پیرامون آسیب های اجتماعی برنامه هایی در جهت تحرک پذیری و نشاط آور دارد.

,

, ,

وی افزود: اگر بخواهیم کارکرد حوزه فرهنگ را مورد بررسی قرار دهیم همانطور که هر پزشکی ویزیتی دارد، این اداره هم ویزیت خاص خودش را دارد.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: گاهی محدودیت هایی از حیث منابع مالی هست که اگر مورد توجه قرار بگیرد می تواند بصورت کارسازتر در این حوزه عمل شود.

,

استاندار در ادامه گفت: استاندار: گزارش دهبانی از دو وجه خوب بود و اشکال کار همه دستگاههای ما این است که به صورت جزیره ای است .

,

 

,

کار هنری خوب، می تواند یک خانواده را نجات بدهد 

, کار هنری خوب، می تواند یک خانواده را نجات بدهد , کار هنری خوب، می تواند یک خانواده را نجات بدهد ,

وی اظهار کرد: خروجی این محتوا اگر بخواهیم بحث آسیب های اجتماعی و مواد مخدر باشد تنها می توان چهار  مورد را در این همه موارد پیدا کرد و ما باید به همان اندازه که در ایام حزن برنامه داریم ایام شادی هم برنامه هایی را داشته باشیم.

,

, ,

احمدی تصریح کرد: کارهای بومی برای مردم چه کار کرده ایم و آیا فرصت را به مردم داده ایم و همه مردم حق دارند به تناسب توانمندی هایشان از این فرصت ها استفاده ببرند و در بحث اعتیاد ما اگر می بینیم ارشاد ده مورد برنامه برگزار می کند باید بیاید بگوید که این دو مورد مختص به برنامه های اعتیاد است.

,

وی اضافه کرد: اگر ما بتوانیم یک نفر را از اعتیاد نجات بدهیم کار بزرگی انجام داده ایم بگذارید در رتبه آخر باشیم و یک کار هنری خوب می تواند یک خانواده را نجات بدهد.

,

استاندار اضافه کرد: گاهی اوقات یک مستند و یک فیلم کار ده دستگاه اجرایی قدرتمند را انجام می دهد اما اگر پای هنر در کار باشد و گاهی ما می توانیم در یک شب شعر چندین خانواده را از آسیب های اجتماعی نجات بدهیم.

,

در ادامه علوی گفت:  رسالت ذاتی ورزش و جوانان  به آسیب های اجتماعیو اعتیاد  بر می گردد و اعتباراتی از مرکز کشور گرفته ایم که تلاش می کنیم بر روی شهرستانها تقسیم نماییم.

,

, ,

جدال نفس گیر استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان بر سر آمار

, جدال نفس گیر استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان بر سر آمار, جدال نفس گیر استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان بر سر آمار,

وی اظهار کرد: در برخی از روستاها چون جمعیت کم است ولی رقم اعتیاد بالاست و چگونگی این سرانه ورزشی در اینگونه مناطق صورت پذیرد.

,

 استاندار خطاب به علوی گفت: این آمارهایی که ارایه میدهید قبلا هم خودتان دیده اید؟ که علوی در پاسخ گفت: حقیقتا امروز دیده ام.

,

احمدی بیان کرد: آمارهایت اشتباه است. 

,

در ادامه علوی بیان کرد: قرار است طبق تبصره 27 مقدار سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان از خزانه برای زیرساخت های ورزشی در سطح استان اختصاص بدهد.

,

وی اظهار کرد:  30 روستا تا آخر سال صاحب خانه ورزش خواهیم کرد و 19 روستای استان در معرض خطر آسیب های اجتماعی است که باید در حوزه ورزش اقدامات پیشگیرانه ای صورت بپذیرد.

,

 

,

کنایه استاندار به ایلامی

, کنایه استاندار به ایلامی, کنایه استاندار به ایلامی,

در ادامه جلسه ایلامی گفت : مرکز پزشکی مادوان را با اعتبار 160 میلیون می توانیم راه اندازی نماییم.

,

که در ادامه استاندار خطاب به  ایلامی گفت : این چه پولی است که اگر امروز بیاد فردا استارت زده می شود/ حالا شما یک بار برای اولین بار استارت بزنید و بعد پول را بگیرید.

,

وی ابراز داشت: در مادوان 400 معتاد است که با راه اندازی بخش نگهداری از معتادان این مکان می تواند مثمر ثمر قرار بگیرد.

,

مدیر کل اداره بهزیستی در ادامه گفت: ما با انجمن هنری استان تفاهنامه امضا کرده ایم و تمام مراحل اجرا شد و با حدود 15 میلیون در خروجی می توان به آگاه سازی مردم در رابطه به آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

,

 

,

12هزار معتاد استانی داریم

, 12هزار معتاد استانی داریم, 12هزار معتاد استانی داریم,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز  در این نشست آمار دقیق معتادان در کشور را 2 میلیون و 830 هزار نفر عنوان و اظهار داشت: از این تعداد 12 هزار معتاد مربوط به این استان است .

,

, ,

سید ناصر رضایی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد معتادان شناسایی شده در این استان از میانگین کشوری کمتر است .

,

وی افزود: از 12 هزار معتاد این استان حدود یکهزار و 600 نفر از آنان را زنان تشکیل می دهند.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد  راه اندازی برخی مراکز پیشگیری از اعتقاد در برخی از روستاهای پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد را ضروری خواند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه