اخبار داغ

با همکاری به موقع نیروی انتظامی؛

3حفار غیر مجاز با هویت غیر بومی در رشتخوار دستگیر شدند

3حفار غیر مجاز با هویت غیر بومی در رشتخوار دستگیر شدند
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رشتخوار گفت: سه حفار غیر مجاز در حوالی محوطه تاریخی برج بُت در روستای ملک اباد شهرستان رشتخوار دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم کامیاب در گفتگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، در رابطه با دستگیری حفاران غیر مجاز در محوطه تاریخی برج بُت روستای ملک اباد این شهرستان گفت: سه حفار غیر مجاز در حین حفاری در محوطه تاریخی برج بُت در مرز مشترک دو شهرستان رشتخوار و زاوه دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,



وی با اشاره به اینکه حفاران غیر مجاز هویت غیر بومی داشتند، افزود: یکی از حفاران ساکن شهرستان زاوه و دو حفار غیر مجاز دیگر هویت تهرانی داشتند.

,
,
,



رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رشتخوار در ادامه این خبر با اشاره به اینکه کار دستگیری حفاران با همکاری نیروی انتظامی این شهرستات انجام شده است، افزود: پس از شناسایی مکان فعالیت حفاران با حضور پلیس و با فرمان ایست حفاران قصد متواری شدن داشتند که بلافصله دستگیر شدند.

,
,
,



کامیاب از ضبط تعدادی وسایل حفاری از قبیل بیل کلنگ، کپسول آتش نشانی و غیره در این رابطه خبر داد و اظهار کرد: پس از دستگیری، حفاران جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه