اخبار داغ

در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی مطرح شد؛

مصوبات کاغذی و نامه نگاری، راهکار رفع مشکلات بخش خصوصی استان نیست/افزایش نرخ ارز کمر تولید را می‌شکند

مصوبات کاغذی و نامه نگاری، راهکار رفع مشکلات بخش خصوصی استان نیست/افزایش نرخ ارز کمر تولید را می‌شکند
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک با اشاره به اینکه تاکنون مصوبات بسیاری بر روی کاغذ برای رفع مشکلات بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف نوشته شده است، گفت: این مصوبات مشکلات بخش خصوصی را رفع نمی کند بلکه حل مشکلات به پیگیری های بیشتر مسئولان نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز  منوچهر توسطی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی که عصر روز شنبه در استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: بخش خصوصی در حوزه های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی دارای مشکلاتی است که حل آنها نیازمند حمایت های بخش دولتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز , اراک امروز ,

مصوبات کاغذی و نامه نگاری، راهکار رفع مشکلات بخش خصوصی استان نیست

, مصوبات کاغذی و نامه نگاری، راهکار رفع مشکلات بخش خصوصی استان نیست, مصوبات کاغذی و نامه نگاری، راهکار رفع مشکلات بخش خصوصی استان نیست,

توسطی با اشاره به اینکه تاکنون مصوبات بسیاری بر روی کاغذ برای رفع مشکلات بخش خصوصی در حوزه های مختلف نوشته شده است، اظهار کرد: بسیاری از این مصوبات همچنان بر روی کاغذ مانده و عملیاتی نشده است.

,

وی مشکلات بخش خصوصی را حاد دانست و بیان کرد: مصوبات کاغذی و نامه نگاری ها مشکلات بخش خصوصی استان را رفع نمی کند بلکه حل مشکلات به پیگیری های بیشتر مسئولان نیاز دارد.

,

دبیر انجمن عایق‌های رطوبتی استان مرکزی:

, دبیر انجمن عایق‌های رطوبتی استان مرکزی:,

برند عایق رطوبتی دلیجان برای این شهرستان انحصاری شود

, برند عایق رطوبتی دلیجان برای این شهرستان انحصاری شود, برند عایق رطوبتی دلیجان برای این شهرستان انحصاری شود,

حیدری، دبیر انجمن عایق‌های رطوبتی استان مرکزی، به مشکلات واحدهای تولید کننده عایق های رطوبتی اشاره کرد و افزود: در سطح کشور ۴۲۰ واحد تولید عایق رطوبتی وجود دارد که از این تعداد ۳۰۰ واحد به صورت رسمی مشغول به فعالیت هستند.

,

حیدری با اشاره به اینکه یک سوم واحدهای تولید کننده عایق کشور در دلیجان مستقر هستند، ادامه داد: برند عایق رطوبتی دلیجان از مرغوبیت بالایی برخودار است تا جایی که عایق های رطوبتی کشور را با نام دلیجان در دنیا می شناسند.

,

وی ادامه داد: اکثر استان های دیگر از نام دلیجان در ثبت شرکت عایق رطوبتی خود استفاده کرده اند و این موضوع به اعتبار و مرغوبیت عایق رطوبتی دلیجان ضربه زده است.

,

دبیر انجمن عایق‌های رطوبتی استان مرکزی، پیگیری های فراوانی را برای اختصاص نام دلیجان در عایق های رطوبتی تولید شده در واحدهای این شهرستان با سازمان ثبت اسناد کشور داشتیم ولی هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده و انتظار پیگیری این موضع را به شکل جدی از شوی مسئولان  داریم.

,

حیدری اضافه کرد: از مسئولین خصوصا نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم تا مشکلات عایق های رطوبتی شهرستان را به جد پیگیری کنند تا حق شهرستان بیش از این ضایع نشود.

,

عضو هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی خیرآباد:

, عضو هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی خیرآباد:,

افزایش نرخ ارز کمر تولید را می‌شکند

, افزایش نرخ ارز کمر تولید را می‌شکند, افزایش نرخ ارز کمر تولید را می‌شکند,

 الله یاری، عضو هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی خیرآباد با انتقاد از افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر گفت: با چه شور و شوقی در انتخابات به آقای روحانی رأی دادیم که اتفاقات اخیر امید ما را نا امید کرد.

,

الله یاری با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی این روزها شرایط خوبی ندارند، بیان کرد: اگر روال به همین صورت پیش برود بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل خواهند شد.

,

وی با اشاره به اینکه دولت خدماتی را به ۵ هزار پرسنل این شرکت نداده است، ادامه داد: مناسب نبود تقاطع غیر هم سطح در ورودی و خروجی شهرک یکی از مشکلاتی بوده که همواره جان پرسنل را در معرض خطر قرار داده است.

,

عضو هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی خیرآباد بیان کرد: کلنگ عملیات اجرایی این تقاطع در سال‌های گذشته به زمین زده شد ولی هنوز عملیات اجرایی آن به صورت رسمی آغاز نشده است.

,

وی به افزایش بهای آب مصرفی در سال های اخیر هم اشاره کرد و گفت: کمتر از ۱۵ درصد آبی که در شهرک وجود دارد در صنعت مصرف می شود و مابقی در حوزه فضای سبز صرف می شود.

,

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی:

, مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی:,

شهرک های صنعتی با چالش تامین آب مواجه هستند

, شهرک های صنعتی با چالش تامین آب مواجه هستند, شهرک های صنعتی با چالش تامین آب مواجه هستند,

عزت الله آمره، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی تامین آب شهرک صنعتی خیرآباد را نگران کننده دانست و گفت: اگر شرایط به همین منوال پیش برود در آینده با چالش مواجه می شویم؛ هم اکنون به دنبال این هستیم که منابع آب جایگزین برای تامین آب شهرک تعریف کنیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

,

وی افزایش قیمت آب در صنعت را از مصوبات شورای اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: این مصوبه از سال ۹۵ بعد از ۳۰ سال ثابت بودن قیمت ها افزایش پیدا کرد و تعرفه ها واقعی تر شد.

,

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی با اشاره به اینکه با این افزایش خیلی در افزایش قیمت‌ها اثرگذار نیست، خاطرنشان کرد: هم اکنون هزینه آب هر واحد تولیدی ماهانه کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه