اخبار داغ

مسئول کمیته فرهنگی شورای شهر گلپایگان مطرح کرد؛

لزوم ایجاد خانه کاراته در گلپایگان/ گلپایگان یکی از شهر های موفق در زمینه ورزشهای رزمی است

لزوم ایجاد خانه کاراته در گلپایگان/ گلپایگان یکی از شهر های موفق در زمینه ورزشهای رزمی است
مسئول کمیته فرهنگی، ورزشی شورای شهر گلپایگان با اشاره به فواید خانه کاراته در شهرستان، گفت: ساخت و یا اختصاص مکان برای خانه کاراته به دلیل درگیر بودن هر دو قشر آقا و خانم در این رشته، تعداد بیشتری از ورزشکاران را منتفع خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان، از ضرورت لزوم ایجاد خانه کاراته در گلایگان برای رشد و نمو بیشتر این رشته در شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان،,

مسئول کمیته فرهنگی- ورزشی شورای شهر گلپایگان گفت: گلپایگان یکی از شهر های موفق در زمینه ورزشهای رزمی همواره بوده است.

,

وی با بیان اینکه ورزشکاران این شهرستان از توان بالایی در این رشته برخوردارند، تصریح کرد: بانوان و آقایان ما می توانند در این رشته در عرصه های بین المللی و برون مرزی افتخار آفرین باشند.

,

خوشنویسان با اشاره به فواید خانه کاراته در شهرستان و اثرگزاری حضور اساتید کشوری به واسطه ایجاد این محل در شهرستان، عنوان کرد: ساخت و یا اختصاص مکان برای خانه کاراته به دلیل درگیر بودن هر دو قشر آقا و خانم در این رشته، تعداد بیشتری از ورزشکاران را منتفع خواهد کرد.

,

مسئول کمیته فرهنگی- ورزشی شورای شهر گلپایگان، افزود: ورزشهای رزمی به جهت ذی نفع بودن دو قشر آقا و خانم برخلاف برخی رشته هایی که تنها حضور آقایان در آن دیدم می شود، باید مورد توجه قرار گیرد.

,

محمدرضا خرم نیز تصریح کرد: احمد صافی پتانسیل بزرگی در ورزش کاراته ایران از اساتید گلپایگانی است.

,

نماینده سبک شین در کشور با اشاره به توانمندی رزمی کاران گلپایگان و لزوم ایجاد خانه کاراته در شهرستان، بیان کرد: با ایجاد خانه کاراته هیات های دیگر ورزشی هم می توانند از این مکان بهره ببرند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه