اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فیروزآباد:

طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ از ۱۵ بهمن ماه در فیروزآباد آغاز شده است

طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ از ۱۵ بهمن ماه در فیروزآباد آغاز شده است
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فیروزآباد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعباس منصوری در گفتگو با خبرنگار فیروزنا اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز 97 در بازارهای شهرستان فیروزآباد از 15 بهمن 96 آغاز و تا پایان فروردین ماه 97 ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فیروزنا ,


وی عنوان کرد: با هدف کنترل بازار  و حمایت از مصرف کنندگان در ایام پایان سال و بازار شب عید آمادگی کامل داریم ضمن تامین مایحتاج عمومی از تخلفات احتمالی رسیدگی فوری داشته باشیم و در این زمینه بدون هیچ ملاحضه‌ای مطابق با قانون اقدام می‌شود.

,
,


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فیروزآباد ابراز کرد: با استفاده از تجربیات سال‌های گذشته و برنامه ریزی مناسب، رضایت مندی شهروندان و گردشگران و مسافران نوروزی در ایام پایان سال فراهم می‌کنیم.

,
,


منصوری خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد تنظیم بازار هیچگونه افزایش قیمت کالای های اساسی تا پایان فروردین 97 نداریم و در صورت عدم رعایت این موضوع به شدت با متخلفان برخورد می‌کنیم.

,
,


این مقام مسئول افزود: در اجرایی طرح نظارتی ویژه نوروز 97 برای مدیریت عرضه و تقاضا گشت‌های مشترک با دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف شده است.

,
,


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فیروزآباد از کلیه شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف(گرانفروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم رعایت درصد سودهای قانونی)باسامانه شبانه روزی 124ویا شماره تلفن های 38737095، 38723291 تماس حاصل نمایند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه