اخبار داغ

فرماندار بهاباد:

صرفه جویی در مصرف آب توجه جدی مردم را می طلبد

صرفه جویی در مصرف آب توجه جدی مردم را می طلبد
فرماندار بهاباد با اشاره به تغییر الگوی بارش و خشکسالی های اخیر بر صرفه جویی در مصرف آب به ویژه در روستاها تأکید کرد و گفت : صرفه جویی در مصرف آب، توجه جدی مردم را می طلبد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهاباد نیوز ، "محمدمهدی خانی زاده" سرپرست اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان با بیان اینکه فرهنگ سازی در صرفه جویی مصرف آب که توجه جدی مردم به این مسئله را می طلبد، اظهارداشت: هم مردم و هم ما مسئولان با‌ید کم آبی را جدی بگیریم تا در آینده کمبودی در این خصوص نداشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خانی زاده با تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت: مدیریت مصرف آب شرب در روستاها نیازمند همت مضاعف این اداره برای کنترل میزان آب مصرفی اهالی روستاها می باشد؛ الگوی مصرف باید براساس آبی که وجود دارد تنظیم شود.

,

وی همچنین با تأکید بر اینکه همه روستاها باید از آب آشامیدنی سالم برخوردار باشند خواستار تسریع در اجرای طرح های آبرسانی به روستاها شد.

,

سرپرست اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان در ابتدای  این دیدار گزارشی از فعالیت ها، مسائل و مشکلات این اداره مطرح نمود و بیشتر مشکلات را مربوط به قنات ها و کم آبی در روستاهای ییلاقی عنوان کرد.

,

"مجید منصوری فر"  در ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستاها گفت: پروژه ای تحت عنوان آبرسانی به تنگل در حال اجرا می باشد که تاکنون لوله کشی در مسیر روستای کویجان انجام و دو مخزن ذخیره آب احداث شده است؛ با بهره برداری از این طرح به سه منطقه در روستاهای همیجان، بهدان و فودیج آب آشامیدنی انتقال خواهد یافت.

,

سرپرست اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان عنوان کرد: با کمک هایی که از سوی فرمانداری صورت خواهد گرفت امیدواریم در آینده شاهد بهره مندی بیشتر اهالی روستاها از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه