اخبار داغ

قهرمانی بانوان کاراته کار شهر حسامی بوانات در مسابقات کشوری شیراز/تقدیر از ورزشکاران در نماز جمعه سرچهان + تصاویر

قهرمانی بانوان کاراته کار شهر حسامی بوانات در مسابقات کشوری شیراز/تقدیر از ورزشکاران در نماز جمعه سرچهان + تصاویر
مربی کاراته بانوان حسامی بوانات گفت: در مسابقات کشوری شیراز دختران کاراته کار حسامی 12 مدال کسب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از حرف رسا، تیم کاراته بانوان شهر حسامی بخش سرچهان بوانات در مسابقات کشوری کاراته که در شهر شیراز برگزار شد شرکت کرد و توانست با کسب 12 مدال رنگارنگ به مقام چهارم تیمی نیز برسد که به همت ستاد نماز جمعه سرچهان در نماز جمعه این هفته از ورزشکاران مدال آور تقدیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حرف رسا,

بنت الهدی حداد مربی تیم کاراته بانوان شهر حسامی بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: در ایندوره از مسابقات که با شرکت 700 ورزشکار در شهر شیراز برگزار شد ورزشکاران دختر شهر حسامی نیز با تلاش و روحیه بالایی شرکت کردند که توانستند به مقام چهارم نیز برسند.

,

وی افزود: در این مسابقات خانم زینب جوشن با غلبه بر حریفان مدال طلای مسابقات و کاپ قهرمانی را از آن خود کرد و خانم ها: سارا اسدی، رز گل ابراهیمی و جمیله کریمی نیز توانستند با حضور در فینال مسابقات به مقام دوم و مدال نقره را از آن خود کنند.

,

همچنین خانم ها: فاطمه اسدی، فاطمه کرمی، فاطیما اسدی، زهرا رعیتی، سارینا رعیتی، سحر آشتیانی، زینب بامداد، مبینا سلیمانی نیز در این مسابقات توانستند به مقام سوم مسابقات رسیده و صاحب گردن آویز برنز شدند.

,

مربی کاراته بانوان حسامی ادامه داد: این ورزشکاران اعضای پایگاه بسیج رقیه خاتون(س) شهر حسامی می باشند که در نماز جمعه این هفته بخش سرچهان به همت ستاد نماز جمعه و با حضور امام جمعه، ردیس اداره ورزش و جوانان، شهردار و شورای اسلامی شهر حسامی، ردیس آموزش و پرورش و مسول بسیج بخش سرچهان با لوح تقدیر و هدایایی از تلاش ورزشکاران قدردانی شد.

,

بنت الهدی حداد همچنین این موفقیت را به خانواده های ورزشکاران و مردم شهر حسامی تبریک گفت و از زحمات سنسی عفیفی و شیهان زاده تشکر کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه