اخبار داغ

وقتی قهرمانان واقعی روی سکو رفتند

جام ستارگان تکواندوی ایران متأثر از اقدام نماینده قهرمان نکا +تصاویر

جام ستارگان تکواندوی ایران متأثر از اقدام نماینده قهرمان نکا +تصاویر
نمایندگان شهرستان نکا در مسابقات جام ستارگان تکواندوی ایران، پس از کسب عنوان قهرمانی، با اقدامی تحسین‌براگیز این دوره را تحت تأثیر خود قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیک نکا، پنجمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در قالب جام ستارگان و در رشته پومسه پس از گذشت 6 ماه رقابت با برگزاری رقابت فینال خود در خانه تکواندوی فدراسیون به میزبانی استان تهران به کار خود پایان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک نکا,

در این دوره که از بیشتر استان‌های کشور و شامل تیم‌های پرشمار برگزار شد، تیم پایگاه قهرمانی پومسه ایران به نمایندگی از نکا و با محوریت شهدای مدافع حرم این شهرستان در پایان به مقام نخست دست پیدا کرد.

,
 
,
, ,
 
,

این مسابقات مختص آقایان بوده که در نهایت مهدی جمالی در بخش ابداعی رده ۱۸ تا ۳۰ سال، هادی یعقوبی، یاسین زندی و علیرضا کرمی در رده تیمی زیر ۱۴ سال و یاسین زندی در بخش انفرادی انفرادی ۱۲ تا ۱۴ سال موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شدند.

,

محمدرضا نوری در رده زیر ۱۲ سال موفق به کسب مدال نقره شده و هادی یعقوبی در بخش انفرادی ۱۲ تا ۱۴ سال به همراه هادی یعقوبی در بخش ابداعی زیر ۱۴ سال مدال برنز این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

,
 
,
, ,
 
,

کادر فنی نماینده شهرستان نکا در این دوره از مسابقات را آقایان نیما مهربانی، مهدی جمالی و مهدی شفقتی به ترتیب به عنوان سرمربی، مربی و مربی بدنساز تشکیل داده و ابوالقاسم گلزاری نیز سرپرستی این تیم را بر عهده داشته است.

,

البته گفتنی است در این دوره از مسابقات مرتضی زنده‌دل، پومسه‌کار نکایی که در تیم راهیان تهران حضور داست موفق به کسب مدال برنز در بخش پومسه انفرادی استاندارد و یک نقره در بخش پومسه ابداعی زیر ۱۴ سال شد.

,
 
,
, ,
 
,
اثرگذاری فرهنگی در قلب ورزش
, اثرگذاری فرهنگی در قلب ورزش, اثرگذاری فرهنگی در قلب ورزش,
در همین زمینه سیدرضا ابوالحسنی مدیرعامل تیم پایگاه قهرمانی پومسه ایران از نکا به پیک نکا، گفت: مهم‌ترین بخش فعالیت ورزشکاران به عنوان نماینده ورزش تکواندوی این شهرستان در کشور به امور فرهنگی مربوط می‌شود.
, پیک نکا,
 
,
, ,
 
,

وی افزود: جایی که مدال‌آوران تیم نکا با همراه آوردن تمثال مبارک ۶ شهید مدافع حرم شهرستان نکا، بصورت کاملاً اتفاقی و خودجوش مورد استقبال  بیشتر قهرمانان در تمام رده‌ها از استان‌های مختلف کشور شامل تهران، اصفهان، سمنان، یزد و گلستان قرار گرفت.

,

این مدیر ورزشی خاطرنشان کرد: اثر این اقدام به اندازه‌ای بوده که مدال‌آوران تیم‌های استان‌های دیگر نیز با تصاویر شهدای مدافع حرم شهرستان نکا روی سکو رفته، عکس‌های یادگاری گرفتند و عنوان کردند قهرمانان واقعی شهیدان اسلام هستند.

,
 
,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه