اخبار داغ

فرماندار خرامه:

مجوز فعالیت در شهرک صنعتی خرامه را ۱۵ روزه می‌دهیم/ به زودی یک انقلاب اشتغال رقم خواهد خورد

مجوز فعالیت در شهرک صنعتی خرامه را ۱۵ روزه می‌دهیم/ به زودی یک انقلاب اشتغال رقم خواهد خورد
هم‌اکنون 97 هکتار از زمین شهرک صنعتی آماده تحویل است و 300 هکتار نیز به صورت فریز شده در اختیار این مجموعه قرار دارد و تمامی زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، آسفالت، فیبر نوری و سایر نیازها جهت حضور سرمایه‌گذار فراهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای خرامه، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خرامه با حضور مدیر کل تعاون، کار، رفاه اجتماعی استان فارس و جمعی از مدیران شهرستانی در سالن شهید موسوی فرمانداری خرامه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای خرامه,

فرهاد جهانخواه فرماندار خرامه در حاشیه این مراسم گفت: علی‌رغم فعالیت‌های انجام شده در حوزه اشتغال، از وضعیت شهرستان راضی نیستم، دستگاه‌های مرتبط با اشتغال، ضمن حضور در فرمانداری باید طرح‌ها و برنامه‌های اشتغالزایی خود را ارائه دهند.

,

وی با اشاره به زیرساخت‌های 100 درصدی شهرک صنعتی خرامه افزود: هم‌اکنون 97 هکتار از زمین شهرک صنعتی آماده تحویل است و 300 هکتار نیز به صورت فریز شده در اختیار این مجموعه قرار دارد و تمامی زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، آسفالت، فیبر نوری و سایر نیازها جهت حضور سرمایه‌گذار فراهم شده است.

,

جهانخواه با بیان این نکته که وظیفه رسانه‌های شهرستان، اطلاع‌رسانی در مورد امتیازات شهرک صنعتی خرامه است گفت: رسانه‌ها باید با قلم وزینشان، جزییات این مشوق‌ها را به گوش سرمایه‌گذاران برسانند، دستگاه‌های اجرایی شهرستان هم موظف هستند با رسانه‌ها در این زمینه تعامل بیشتری داشته باشند.

,

فرماندار خرامه از حمایت قاطع مجموعه مدیریتی شهرستان نسبت به سرمایه‌گذاران سخن به میان آورد و تصریح کرد: پروسه زمانی صدور مجوزها را به حداقل رسانده‌ایم و با جرات می گوییم که مجوز فعالیت در شهرک صنعتی خرامه را 15 روزه می‌دهیم، همچنان که تا امروز 11 قرارداد بسته شده است.

,

وی، معافیت 10 ساله از مالیات، صدور سند تک برگ هر واحد جهت استفاده از تسهیلات بانکی، تخفیف در واگذاری زمین و پرداخت اقساطی هزینه حق انتفاع را به عنوان بخش دیگری از امتیازات ویژه شهرک صنعتی خرامه برشمرد.

,

فرماندار خرامه به یکی از مهمترین ویژگی های شهرک صنعتی خرامه اشاره کرد و افزود: سرمایه‌گذارانی که 10 درصد قیمت زمین را پرداخت کرده و واحد آنها تا کمتر از یکسال طبق قرارداد منعقد شده به بره برداری برسد از پرداخت 60 درصد از باقی‌مانده قیمت زمین معاف شده و مابقی را بعد از بهره‌برداری پرداخت خواهند کرد.

,

جهانخواه در ادامه به برنامه‌های درازمدت حوزه اشتغال شهرستان اشاره کرد و گفت: تسهیلات حمایت از اشتغال خانگی با محوریت روستاهای کربال، تسهیلات اشتغال پایدار و تسهیلات روستایی مقدمه‌ای را فراهم کرده که به زودی یک انقلاب اشتغال در این منطقه رقم خواهد خورد.

,

فرماندار خرامه در پایان تصریح کرد: استاندار محترم فارس از بنده خواسته‌اند بخاطر وضعیت خاص شهرستان خرامه، عملکرد مدیران کل استان را نسبت به این شهرستان به ایشان گزارش دهم، علاوه بر این، شهرستان خرامه آمادگی دارد بصورت فصلی میزبان کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان باشد تا بازخورد تصمیمات کاملا مشخص شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه