اخبار داغ

تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان فسا

تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان فسا
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان فسا با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا برگزار گردید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فسائی ، مهندس کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا افزود : باید با فعال سازی تعاونی ها در حوزه اقتصادی و ورود به بعضی سرمایه گذاری ها ، اعتماد سهام داران را به فعالیت تعاونی ها جلب کرد و به صورت مستقیم در اموری که مربوط به تولید و حمایت از تولید کننده می شود، زمینه ارتقاء این اعتماد را فراهم نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فسائی ,

, ,

فرماندار ویزه شهرستان فسا با بیان : منابع در آمدی تعاونی ها بسیار کاهش یافته و باید با مدیریت صحیح و برنامه ریزی منسجم، هم زمینه رقابت سالم با بخش خصوصی فراهم شود و هم با پشتوانه قوی مالی، با اطمینان بیشتر در خرید محصولات کشاورزی و فروش نهاده های کشاورزی فعالیت لازم صورت گیرد تا در احیای وضعیت راکد فعلی مثمر ثمر باشد .

,

وی تاکید کرد : تعاون روستایی می تواند نقش موثری در توسعه کار آفرینی با توجه به بافت اقتصادی روستاها داشته باشد. در واقع این مجموعه در ارتقاء بهره وری روستاها می تواند اثر بخش باشد.

,

مهندس کرمی : اگر تعاونی روستایی در جذب سرمایه گذار موفق عمل کند، می توان شاهد توسعه این بخش بود . در واقع سرمایه گذاران می توانند با احداث سرد خانه و یا صنایع تبدیلی، نقش عمده ای را در روند ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی ایفاء کنند.

,

معاون استاندار فارس در پایان این جلسه عطا اللهی به عنوان رییس جدید اداره تعاون روستایی معرفی شد و از خدمات کاظمی سرپرست قبلی تقدیر به عمل آمد .

,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه