اخبار داغ

کارشناس مذهبی صدا و سیمای مرکز قزوین:

حضور قلبی در مراسم حضرت زهرا(س) تحول در دنیا و آخرت را بدنبال دارد

حضور قلبی در مراسم حضرت زهرا(س) تحول در دنیا و آخرت را بدنبال دارد
حجت الاسلام شهسواری گفت: حضور قلبی در مراسم حضرت زهرا و اهل بیت (ع) تحول در دنیا و آخرت را بدنبال دارد عملی که همراه با معرفت باشد تأثیر خواهد داشت ؛ همانطور که ذکر یا زهرا(س) رمز پیروزی است بی شک در روزی که مادرها از فرزندانشان فراری هستند مادرمان حضرت زهرا(س) همه ی شیعه ها را نجات خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابهر۲۴ حجت الاسلام حمید شهسواری مسئول پاسخ گویی به شبهات دینی حوزه علمیه امام صادق (ع) و کارشناس مذهبی صدا و سیمای مرکز قزوین، در مراسم یاس نبوی در مسجد جامع ابهر در خصوص اهمیت ایام فاطمیه گفت: با درک کردن ایام فاطمیه (س) سعادت خود را رقم خواهیم زد همانطور که پیامبر (ص) فرمودند محبت زهرا(س) در صدجا مفید است که عبور از پل صراط، پاسخ به اعمال و همنشینی با پیامبرو اهل بیت (ع) از جمله ی آنهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابهر۲۴, ابهر۲۴,

وی افزود: توجه و محبت حضرت زهرا(س) تأثیر بسزایی در سرنوشت انسان دارد و سبب ایجاد توشه ی راه برای جهان آخرت می گردد.

,

شهسواری تصریح کرد: آن چیزی که در این بین از اهمیت والایی برخوردار است انتقال فرهنگ و محبت اهل بیت (ع) به نسل بعدی می باشد؛ عصر حاضر عصر دین گریزی است باید کمی واقع بینانه عمل کرد و برای تربیت نسل بعد والدین هوشیارتر باشند هرکس دلش برای دین و راه اهل بیت (ع) می سوزد باید همت کرده و تلاش کند.

,

کارشناس مذهبی صدا و سیمای مرکز قزوین خاطر نشان شد: امروزه تنها راه خروج از مشکلات باور مبانی دینی و عمل کردن به فرامین آن می باشد به طوری که دین باوری در متن زندگی وارد شود و میان قول و عمل هماهنگی صورت بگیرد.

,

شهسواری یادآور شد: حضور قلبی در مراسم حضرت زهرا و اهل بیت (ع) تحول در دنیا و آخرت را بدنبال دارد عملی که همراه با معرفت باشد تأثیر خواهد داشت ؛ همانطور که ذکر یا زهرا(س) رمز پیروزی است بی شک در روزی که مادرها از فرزندانشان فراری هستند مادرمان حضرت زهرا(س) همه ی شیعه ها را نجات خواهند داد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه