اخبار داغ

برگزاری مراسم فاطمیه در مهدکودک های سپیدان

برگزاری مراسم فاطمیه در مهدکودک های سپیدان
به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه وسالروزشهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری توسط مهدهای کودک شهرستان سپیدان برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری توسط مهدهای کودک شهرستان سپیدان برگزار شد .دراین مراسم باروشن کردن شمع وپوشیدن لباس مشکی به سوگ نشستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

, ,

یکی از مربیان مهد کودک در گفتگو باخبرنگارما در پاسخ به این سوال که هدف ازبرپایی اینگونه مراسمات در مهد  کودک های چه بود؟ گفت: خیلی ها فکر می کنند هدف اولیه ی ما از برپایی مهد، سرگرم کردن بچه ها برای بر هم نخوردن نظم مجلس روضه و سخنرانی است اما هدف اصلی ما ،جذاب سازی مجلس شهادن مادر سادات برای بچه هاست، اینکه بچه ها به هیئت بیایند و آنجا با همسن و سال های خودشان باشند و کسی مدام به آنها تذکر ندهد وکودکان را با مراسمات مذهبی اشنا کنیم .

,

, ,

براساس این گزارش این مراسم عزاداری ر ایام دهه فاطمیه در مهدهای کودک شهرستان برگزار شد و نونهالان با روشن کردن شمع در مصیبت شهادت ام‌ابیها حضرت زهرا (س) مراسم سوگواری برپا کردند.برگزاری محفل انس با قرآن و هم خوانی سوره مبارکه کوثر، اجرای نمایش، سخنرانی در رابطه با شخصیت حضرت فاطمه (س) و توزیع خرما در بین دانش آموزان از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت ایام دهه فاطمیه ازجمله برنامه های اجرایی در این ایام بود .

,

, ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه