اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

واژگونی مینی بوس در زنجان 6 نفر را راهی بیمارستان کرد/بارش برف و باران در جاده های استان ادامه دارد

واژگونی مینی بوس در زنجان 6 نفر را راهی بیمارستان کرد/بارش برف و باران در جاده های استان ادامه دارد
رئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور ابهر- تاکستان خبر داد و گفت: واژگونی مینی بوس شش نفر را راهی بیمارستان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت ترافیکی جاده های استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه بارش برف و باران در جاده های استان ادامه دارد، ابراز کرد: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان سطح جاده را لغزنده کرده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئه برای تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان توصیه می شود، عنوان کرد: برای تردد در جاده های استان زنجان همراه داشتن تجهیزات ایمنی،گرمایشی و زنجیر چرخ الزامی است.

,

شیر محمدی با بیان اینکه در گرنه های استان زنجان بارش برف ادامه دارد، تصریح کرد: بارش برف در کیلومتر 40 آزاد راه زنجان-قزوین مشاهده می شود.

,

وی در ادامه از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور ابهر- تاکستان خبر داد و افزود: تخطی از سرعت مطمئنه علت اصلی این حادثه بوده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه این حادثه راس ساعت یک بامداد امروز رخ داده است، اضافه کرد:واژگونی مینی بوس شش مصدوم از خود برجا گذاشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه