اخبار داغ

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری کاشمر خبر داد:

تخصیص 4 میلیارد ریال اعتبار مجدد به مشاغل خانگی کاشمر

تخصیص 4 میلیارد ریال اعتبار مجدد به مشاغل خانگی کاشمر
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری کاشمر از تخصیص 4 میلیارد ریال اعتبار مجدد به مشاغل خانگی شهرستان در سال 96 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی برامکی در گفتگو با کاشمربصیر اظهار داشت: در راستای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و تأکید دولت در جهت ایجاد اشتغال، تعداد 126 مجوز مشاغل خانگی در دو بخش مستقل و پشتیبان صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر خاطرنشان کرد: در سال 96 اعتبارات مشاغل خانگی 10 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است که با تلاش همه دستگاه‌های عضو کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان کاشمر، صد در صد اعتبارات جذب شده است.

,

برامکی یادآور شد: تعداد 102 طرح به مبلغ 14 میلیارد و 12 میلیون ریال جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که 62 طرح با مبلغ ده میلیارد و 500 میلیون ریال جذب شده و برای 192 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

,

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته و به دلیل جذب صد در صدی اعتبارات بخش مشاغل خانگی، در مرحله دوم  نیز 4 میلیارد ریال مجدد جهت معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی مشاغل خانگی به شهرستان کاشمر اختصاص داده شد که امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت نسبت به جذب این اعتبار اقدام کنیم.

,

وی اظهار داشت: تا کنون توسط بانک ملی، 15 طرح و توسط بانک رفاه کارگران، 47 طرح در دو بخش طرح‌های مستقل و پشتیبان تسهیلات پرداخت شده است ضمن اینکه بشترین طرح‌ها مربوط به جهادکشاورزی با 36 طرح، صنعت، معدن و تجارت با 13 طرح و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم با 13 طرح بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه