اخبار داغ

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان درگز خبر داد؛

درخشش ورزشکاران درگزی در اولین المپیاد استانی

درخشش ورزشکاران درگزی در اولین المپیاد استانی
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان درگز گفت: کاروان ورزشی اداره ورزش و جوانان درگز، در المپیاد یک روزه استانی که در مشهد برگزار شده بود خوش درخشیدند و مدالهایی را از آن خود کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن پور افشار در گفتگو با درگزخبر؛ ضمن اشاره به شرایط نامساعد جوی و بارش سنگین برف و کولاک شدید در محور مواصلاتی درگز، از حضور به موقع ورزش کاران شهرستان درگز در اولین المپیاد استانی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

, ,

وی تصریح کرد: کاروان ورزشی اداره ورزش و جوانان درگز که شامل 40 نفر از دختران و پسران ورزشکار شهرستان بود در المپیاد یک روزه استانی که در مشهد برگزار شده بود خوش درخشیدند و مدالهایی را از آن خود کردند.

,

 

,

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان درگز ضمن بیان اینکه شرط سنی خاصی برای شرکت در مسابقات مطرح نبود عنوان کرد: افراد شرکت کننده در این دوره از مسابقات، نفرات برتر المپیاد شهرستانی بودند که با نظر کمیته فنی المپیاد شهرستان درگز انتخاب شده و به مرحله استانی راه یافتند.

,

, ,

پور افشار اذعان داشت: در این المپیاد 29 شهرستان در رشته های والیبال ۳نفره، پنالتی هدفمند، هفت سنگ، طناب کشی، طناب زنی، روپایی، دارت، داژبال و شوت بسکتبال حضور داشتند.

,

 

,

وی افزود: ورزش کاران درگزی مفتخر به کسب مقام اول روپایی بانوان، مقام دوم والیبال سه نفره آقایان، مقام دوم هفت سنگ بانوان، مقام دوم روپایی آقایان و مقام سوم پنالتی هدفمند بانوان شدند.

,

, ,

پور افشار در پایان خاطر نشان کرد: نفرات و تیم های برتر، ضمن کسب مدالهای رنگین، مجوز ورود به المپیاد کشوری را کسب کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه