اخبار داغ

امام جمعه آمل مطرح کرد

رشد قارچ‌گونه تالارها در آمل/ نسبت به مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی گله‌مند هستیم

رشد قارچ‌گونه تالارها در آمل/ نسبت به مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی گله‌مند هستیم
امام جمعه آمل با اشاره به رشد قارچ‌گونه تالارها در این شهرستان، گفت: باید فکری به حال رشد قارچ‌گونه تالارها در آمل کرد چراکه افزایش تعداد تالار باعث ضربه زدن به این صنف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی شب گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل با اشاره به جای خالی جلسات شورای فرهنگ عمومی در گذشته، اظهار کرد: از مدیرانی که در آمل فعالیت می‌کنند انتظار بالا است و به جرات می‌توان آمل را با کلان شهرهای کشور مقایسه کرد که نمونه بارز آن حضور انقلابی مردم در 22 بهمن است که بیشترین حضور مردمی در استان مازندران متعلق به مردم تاریخ‌ساز آمل بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر هراز,

وی با بیان اینکه هر چه می‌گذرد خبرهایی که روزانه از آمل منتشر می‌شود رو به افزایش است، تصریح کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی با پیگیری‌ها و برپایی جلسه‌های متعدد موجب شدند که پای قصه جنگل آمل به صدا و سیما رسید و پخش‌های مستقیم از ویژه‌ برنامه‌های این شهرستان در شبکه تلویزیونی هم نشات گرفته از وحدت و یکدلی بود.

امام جمعه آمل به برگزاری نماز صبح در 17 مسجد این شهرستان اشاره کرد و افزود: برپایی نماز جماعت در مدارس آمل باید پررنگ‌تر شود، این امر از دغدغه‌های مهم است.

مرتضوی با اشاره به رشد قارچ‌گونه تالارها در آمل، خاطرنشان کرد: باید فکری به حال رشد قارچ‌گونه تالارها در آمل کرد چراکه افزایش تعداد تالار باعث ضربه زدن به این صنف می‌شود.

وی با اعلام اینکه باید برای فعالیت تالارها زمان پایان مشخصی تعیین کرد، افزود: به طور مثال ساعت 12 شب باید نهایت زمان فعالیت تالارها در آمل باشد همچنین باید صدور مجوز تالار در شهرستان را سفت و سخت‌تر بگیریم که تعداد ورشکستگان در تالارها رو به افزایش است.

امام جمعه آمل ادامه داد: تالارداران در آمل هیچ نرخ مصوبی ندارند و با وجود انواع و اقسام هزینه‌ها بازهم ورشکست می‌شوند.

مرتضوی خواستار عدم برگزاری نمایشگاه لباس در ایام نزدیک عید شد و گفت: هر روز شاهد برپایی یک نمایشگاه در آمل هستیم و میزان کسانی که در شهرستان پوشاک می‌فروشند و ورشکست شدند رو به افزایش است که باید فکری به حال‌شان کرد.

وی با بیان اینکه با موسیقی مخالف نیستم اما موسیقی باید تابع مقررات باشد، گفت: تالارداران و رستوران‌داران باید برای اجرای موسیقی زنده از ارشاد مجوز بگیرند.

فرماندار ویژه آمل نیز با گله از مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: دستور کار جلسه شورای فرهنگ عمومی نباید به نصب دو بنر و برپایی یادواره شهدا بسنده کند و باید گستره کاری خود را افزایش دهد.

جعفر رسولی با بیان اینکه باید شرح وظایف فرهنگی تمامی اعضای این شورا مورد بررسی قرار گیرد، اظهار کرد: باید سطح انتظار از ادارات مشخص و بررسی شود تا به دستاوردی مشخص برسیم.

وی ادامه داد: در هر روستا و پایگاه محله‌ آمل در چند مناسبت اخیر یک برنامه داشتیم.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه شهرداری فضاسازی می‌کند و در نهایت نصب چند بنر در سطح شهر، گفت: تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف که ذات تشکیلش انجام امور فرهنگی است باید در این راستا گام بردارند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه