اخبار داغ

شاعر نیشابوری برگزیده جشنواره ملی شعر «آیات» شد

شاعر نیشابوری برگزیده جشنواره ملی شعر «آیات» شد
معصومه سادات شاکری شاعر نیشابوری برگزیده دومین جشنواره ملی شعر آیات خرم آباد استان لرستان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی بیات مسئول فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز گفت: قرآن یک راه روشن پیش روی دانشمندان علوم مختلف است و برای تمام سوالات و نیازمندی های به روز علوم مختلف راهکار و راه حل ارائه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز ,

وی بیان کرد: از همین روی و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های قرآن کریم، باید تاکید کرد که راه حل نجات بشریت تشکیل جامعه ی قرآنی است و تنها راهی که می تواند به تعالی و کمال الهی بشر منجر شود، اتکا به قرآن و آموزه های قرآنی است.

,

بیات خاطر نشان کرد: با اتمام مرحله دوم داوری آثار ارسالی به دبیرخانه دومین جشنواره ملی «شعر آیات» در لرستان، از میان ۲۵۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره حدود ۱۵۰۰ اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند که از این تعداد ۳۱ اثر به‌عنوان آثار برگزیده جشنواره انتخاب شدند.

,

وی یادآور شد: برای انجام داوری آثار ارسالی از ۹ تن از داوران برجسته کشور در حوزه ادبیات و شعر بهره گرفته شد که بنا بر رای و نظر داوران جشنواره در مرحله دوم داوری در بخش شعر نو معصومه سادات شاکری از شاعران جوان نیشابوربرگزیده گردید که جایزه نقدی و تندیس جشنواره را کسب کرد.

,

مسئول فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: حضور گسترده شاعران استان های مختلف کشور در این جشنواره نشان دهنده ظرفیت بالای آیات و آموزه های قرآن کریم در شکل دهی و فرهنگ سازی یک جامعه دینی و قرآنی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه