اخبار داغ

رزمنده و جانباز دفاع مقدس:

شهیدان از نان و نام گذشتند تا درد و رنج مردم رفع شود

شهیدان از نان و نام گذشتند تا درد و رنج مردم رفع شود
رزمنده و جانباز دفاع مقدس گفت: شهدا درد دین و دنیای مردم را داشتند و برای بر طرف کردن آن از جان گذشتند و امروز اگر کسی درد داشته باشد تلاش می کند مشکلات رفع شود و کمکاری را بر گردن هم نمی گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، محمود باقرزاده رزمنده و جانباز دفاع مقدس شب گذشته در مراسم وداع مردم تربت جام با شهدای گمنام که در هیئت رزمندگان اسلام برگزار شد، با اشاره به فاصله گرفتن از سبک زندگی شهدا گفت: اگر یک نگاه کنیم به شهدا می بینیم خیلی با آنها فاصله داریم و ما روزی در کنار آنها مدعی بودیم ولی امروز آنها کجا هستند و ما کجا هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

باقرزاده ادامه داد: سبک زندگی شهدا به دشمنان ما سیلی های بسیاری زده و دیدید که رهبر انقلاب گفتند 22 بهمن دیدنی خواهد شد و مردم چگونه در میدان حاضر شدند این گوشه ای از تاثیر مردم نسبت به سیره شهیدان است.

,

وی  افزود: مسئولان مردم را نمی شناسند و همچنین ملت ازخدمتگزاران خود اطلاعی ندارند و اگر درجامعه ای ارکان مدیریتی آن و افراد از همدیگر آگاهی نداشته باشند چه کسی شناخت خواهد داشت.

,

رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: وقتی تاریخ را می خوانیم در آن مشاهده می کنیم عده ای کمی همیشه بر سر آرمان های خود مانده اند و بعد از گذشته زمان از معیارها فاصله گرفتند.

,

باقرزاده بیان داشت: قرار بود در حال و هوای شهیدان باشیم؛ بسیجیان شب های عملیات یادشان هست که با شهدا عقد اخوت بستند که اگرشهید نشدن راه و آرمان آنها ادامه داشته باشد.

,

وی با اشاره به زندگی مظلومانه حضرت زهرا یادآور شد: تاریخ گواهی می دهد امت رسول خدا بعد رحلت پیامبر به گونه ای رفتار کردند که دختر مکرم ایشان برای دفاع از ولایت پشت درب منزل و فرزندش محسن را در راه امامش شهید می بیند و این فراموش در طول تاریخ بسیار بوده است.

,

جانباز دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بی وفایی ها مردمان به جایی رسیده که سر امام حسین(ع) توسط مسلمانان جدا می شود این فراموشی ها غصه بزرگی است؛ امروز باید ببینیم که ما علمی را که از شهدا گرفتیم را بر دوش داریم یا به گوشه ای رها کرده ایم.

,

باقر زاده عنوان کرد: امروز مردم جهان راه زندگی با عزت را از شهدای ما گرفتند و متاسفانه جایگاه شهیدان برای ما روشن نیست وشاهد هستیم در بعضی شهرها مزار شهدا رها و سرکشی از آنها دیده نمی شود.

,

وی ادامه داد: مزار شهید وقتی که دفن شده نباید رها شود نیازمند رسیدگی است چگونه که ما به دنبال نو کردن خانه های دینایی خود هستیم و از کسانی که عزت و امنیت را مدیون آنها هستیم غافل شدیم.

,

رزمنده دفاع مقدس خطاب به مسئولین و مردم ابرازداشت: شهدا درد دین و دنیای مردم را داشتند و برای بر طرف کردن آن از جان گذشتند و امروز اگر کسی درد داشته باشد تلاش می کند مشکلات رفع شود و کمکاری را بر گردن هم نمی گذارند.

,

باقرزاده گفت: درد و مشکلات در راه مبارزه برای خدا همیشه هست اگر توانستیم از نان بگذریم می توانیم درگیر نام و عنوان نباشیم و آن زمان است که برای خدا از جان خواهیم گذشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه