اخبار داغ

شرمندگی مسئولان از روی مردم:

همت جوانان یک روستا در کهگیلویه وبویراحمد مسئولان راهداری را شرمنده کرد+تصاویر

همت جوانان یک روستا در کهگیلویه وبویراحمد مسئولان راهداری را شرمنده کرد+تصاویر
گاهی مسئولان آن چنان غرق در امورات روز مره خود هستند که به احتمال زیاد بخشی از رسالت خود که وظیفه اصلی آنان است به واسطه سهل انگاری یا کمبود بودجه به وادی فراموشی سپرده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امروزه یکی از مهمترین رسالت ادارات و نهادها ارائه خدمات متناسب به مردمی است که خود صاحبان اصلی انقلاب هستند و در راهپیمایی های گوناگون به مسئولان ثابت کردند که بهترین مدافع برای ارزش ها و انقلاب هستند لذا مسئولان نیز باید آن گونه که شایسته است باید به مردم خدمت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از مسئولان فرمودند: ما باید لباس خدمت به تن کنیم و در کنار هم به مردم خدمت کنیم.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

چند ماهی است که مردم روستای قیام از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده با همت و تلاش خود اقدام به مرمت بخش های تخریب شده جاده ارتباطی آسفالته لنده به قیام و قیام به برم الوان کردند که این اقدام جوانان شایسته این روستا واقعا جای تقدیر دارد.

,

 

,

, ,

 

,

 بنا اظهارات جوانان این روستا بارها به ادارات شهرستان لنده جهت رفع مشکلات جاده ارتباطی این روستا نیز مراجعه کردند و هربار نیز دست خالی برگشتند و ناچاراً با حداقل امکانات خودشان دست به کار شدند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

امیدواریم مسئولان حوزه راهداری و شهرسازی شهرستان لنده ضمن بازدید میدانی از وضعیت ای محور مهم ارتباطی ضمن شناسایی نقاط حادثه خیز اقدام به مرمت، تعمیر و بازسازی و رفع نقاط حادثه خیز تا قبل از وقوع سایر حوادث ناخوشایندی که دور از انتظار نیست اقدام کنند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

روستای قیام با بیش از یک هزارنفر جمعیت یکی از روستاهای پرجمعیت بخش مرکزی لنده است که در فاصله 22کیلومتری مرکز شهرستان لنده واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه