اخبار داغ

مدیرعامل خیریه امام رضا(ع) خبر داد:

کمک خیّران به ۱۸۰۰ بیمار نیازمند در خوروبیابانک

کمک خیّران به ۱۸۰۰ بیمار نیازمند در خوروبیابانک
مدیرعامل خیریه امداد و درمان امام رضا(ع) شهر خور، گفت: هزینه دارو و درمان یک هزار و ۸۰۰ نفر از بیماران نیازمند و صعب العلاج در ۱۰ ماهه نخست سال ۹۶ پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر خور، مهدی فیروزی شامگاه شنبه در جلسه انجمن خیریه امداد و درمان حضرت امام رضا (علیه السلام) خوروبیابانک، و جلسه مجمع عمومی هیأت امنای انجمن با اشاره به برگزاری 108 جلسه از آغاز کار این انجمن،گفت:خیریه امداد و درمان امام رضا(ع) تا کنون کمک های بسیاری برای تأمین هزینه های بیماران صعب العلاج و نیازمند انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر خور,

مدیرعامل خیریه امداد و درمان امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرسان انجمن، افزود: اعضای هیأت مدیره با رأی اعضا برای دو سال و بازرسان انجمن برای یک سال دیگر به کار خود ادامه خواهند داد.

,

وی با ارائه گزارش عملکرد و فعالیت های دوسال اخیر خیریه، خاطرنشان کرد: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، پرداخت هزینه درمان بیماران صعب العلاج، تأمین نیازهای ضروری نیازمندان از جمله فعالیت های خیریه امداد و درمان امام رضا(ع) است که با کمک خیّرین بزرگوار انجام شده است.

,

فیروزی با بیان عملکرد 10 ماه اول سال جاری، گفت: کمک به هزینه های دارو و درمان یک هزار و 800 نفر بیمار صعب العلاج و نیازمند، کمک به تأمین جهیزیه 20 نوعروس و چند فقره تعمیر منازل نیازمندان در مجموع به مبلغ 810 میلیون ریال از جمله فعالیت های خیریه امداد و درمان امام رضا (ع) شهرستان خوروبیابانک است.

,

وی با اشاره به پیشرفت 90 درصدی کار ساخت ساختمان در دست احداث خیریه، گفت: برای احداث ساختمان خیریه تا کنون مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است که 600 میلیون ریال آن در سال جاری تأمین و هزینه شده است.

,

22 فقره پرونده بیماران نیازمند در این جلسه بررسی و مبلغ 46 میلیون ریال برای مساعدت به این بیماران اختصاص داده شد.

,

خیریه امداد ودرمان امام رضا (ع) با هدف کمک به بیماران صعب العلاج به ویژه بیماران کلیوی دیالیزی، قلبی و سرطانی، با تلاش جمعی از مسؤولان و خیرین شهرستان خوروبیابانک درسال 1386 تأسیس شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه