اخبار داغ

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

71 هزار پروژه نیمه‌کاره در کشور/ وزارت راه بیشترین پروژه نیمه‌تمام را دارد/مدیران دولتی حقوق می‌گیرند که کار کنند!

71 هزار پروژه نیمه‌کاره در کشور/ وزارت راه بیشترین پروژه نیمه‌تمام را دارد/مدیران دولتی حقوق می‌گیرند که کار کنند!
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به اینکه 71 هزار پروژه نیمه‌کاره در سطح کشور وجود دارد، گفت: بیشترین پروژه‌های نیمه‌تمام مربوط به راه است که عمر آن‌ها بالای 15، 25 و 27 سال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با آوای سیدجمال؛ در خصوص پروژه نیمه‌تمام کنارگذر اسدآباد، اظهار کرد: این پروژه یک کار اجرایی و مربوط به وزارت راه است و طبیعتاً استاندار مسئول اصلی آن و بعد هم فرماندار و اداره کل راه و شهرسازی استان هستند؛ این‌ها حقوق می‌گیرند که این کار به اتمام برسانند!.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی گفت: بنده هم به‌عنوان نماینده مردم، هدایتگر، تشویق، ترغیب‌کننده و کمک‌کننده این پروژه محسوب می‌شویم؛ لذا کاری که بنده باید انجام می‌دادم، پیگیری بوده و کار خوب پیش رفت و تنها تقاطع همسطح و غیر همسطح آن و خروجی و ورودی این کنارگذر باقی‌مانده است.

,

*استاندار، فرماندار و رئیس اداره کل راه حقوق می‌گیرند که کار اجرایی کنند

, *استاندار، فرماندار و رئیس اداره کل راه حقوق می‌گیرند که کار اجرایی کنند,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: در مقطعی هم فرماندار به ما گفت که پیمانکار این پروژه کم‌کار شده و حالت نیمه فعال به خود گرفته که بلافاصله دیداری را با معاون وزیر در این زمینه داشتیم و وی دستوری را به زیرمجموعه خودش در استان داد که هرچه سریع‌تر باید این پروژه به اتمام برسد و پیمانکار اجازه ندارد جای دیگر کار کند، در صورت کم‌کاری او را تنبیه و خلع ید کنند و درجای دیگری هم از او استفاده نخواهد شد.

,

وی گفت: به لحاظ پیگیری‌های ما با وزیر راه در سال گذشته هم اعتباری به آن داده شد و تاکنون نیز خوب پیش رفته که امیدواریم تا نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری برسد.

,

*پیمانکار پروژه کنارگذر اسدآباد مکلف به تکمیل پروژه است

, *پیمانکار پروژه کنارگذر اسدآباد مکلف به تکمیل پروژه است,

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: البته پروژه‌های نیمه‌تمام کشور کم نیستند و اعتبارات دولت هم تقلیل پیداکرده است و بحث دیگر این است که به پروژه‌ها اوراق داده می‌شود و دولت یا پول نمی‌دهد و یا ندارد و به همین دلیل رغبت پیمانکاران هم کم است و این‌گونه می‌شود که همه‌چیز دست‌به‌دست هم می‌دهد تا پروژه‌ای عقب بماند.

,

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات پروژه‌ها به دلیل کمبود اعتبارات باقیمانده و این بحث کشور یاست و تنها مختص اسدآباد نیست، گفت: 71 هزار پروژه نیمه‌کاره در سطح کشور داریم که بیشتر این‌ها مربوط به راه و شهرسازی است و عمر آن‌ها بالای 25 و 27 و 15سال است.

,

*پروژه کنارگذر 9 سال است هنوز عملیات ان به پایان نرسیده

, *پروژه کنارگذر 9 سال است هنوز عملیات ان به پایان نرسیده,

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: پروژه نیمه‌تمام کنارگذر هم عمری  9 سال دارد که عملیات اجرایی آن آغازشده است.

,

وی افزود: از تعداد پروژه‌های نیمه کار کشور بیش از 6 هزار ملی و 65 هزار هم استانی است که با این اعتبارات ممکن است30 سال دیگر طول بکشد و عملیات آن‌ها به پایان برسد.

,

رنجبرزاده گفت: آنچه ما به‌عنوان نماینده مردم از دستمان برمی‌آید، پیگیری پروژه‌هاست که از توسعه دیگر شهرها عقب نمانیم که البته عقب هم نمانده‌ایم و نسبت به بسیاری از شهرها وضعیت بهتری داریم.

,

* کنارگذر با آغاز خدمتم در اسدآباد در دوره قبل کلید خورد/در دوره بنده هم به اتمام میرسد

, * کنارگذر با آغاز خدمتم در اسدآباد در دوره قبل کلید خورد/در دوره بنده هم به اتمام میرسد,

وی تصریح کرد: با بسیج همه مسئولان این پروژه در سال 97 افتتاح می‌شود و با تعریض گردنه بار ترافیکی به ورودی شهر را کمتر کنیم، این پروژه در دوره قبلی که بنده نماینده مجلس بودم، آغاز شد و قطعاً در دورانی که بنده نماینده مردم هستم، به اتمام خواهد رسید.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اذعان داشت: ما در تلاشیم که 7 الی 8 درصد باقی‌مانده پروژه کنارگذر را به اتمام برسانیم و این میزان چیزی نیست که نگران باشیم.

,

*کنارگذر تمام شده است و نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود

, *کنارگذر تمام شده است و نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود,

وی بابیان اینکه پروژه کنارگذر بخشی از مطالبات کشاورزانی که اراضی‌شان از این کنارگذر عبور کرد، هنوز باقی‌مانده است، گفت: به این کشاورزان هم اوراق می‌دهند که آن‌ها قبول نمی‌کنند.

,

رنجبرزاده در خصوص تعریض گردنه هم گفت: این پروژه نیز 40 میلیارد پیش‌بینی‌شده که البته این میزان هم کم است و کار خیلی رونق نگرفته، اگر آزادراه هم از این مسیر عبور کند، حداقل به 100 میلیارد تومان دیگر نیاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه