اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

تبدیل پروژه بزرگ جاسوسی به یک موضوع حقوق بشری

تبدیل پروژه بزرگ جاسوسی به یک موضوع حقوق بشری
کارشناس سیاسی گفت: گستردگی شبکه مخرب جاسوس ،نشان دهنده عمق فعالیت‌های نفوذی‌هاست و این جاسوسی آشکار به موضوع حقوق بشر تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسین‌زاده کارشناس سیاسی گفت‌وگو با سرایان بیدار، گفت: خودکشی کاووس سیدامامی در کنار افشای گوشه‌هایی از پروژه بزرگ جاسوسی مرتبط با فعالیت‌های وی، با واکنش‌های مختلف همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

 

,

وی افزود: گستردگی دامنه فعالیت‌های شبکه مخرب جاسوس، نشان‌دهنده عمق فعالیت‌های نفوذی‌هاست.

,

 

,

کارشناس سیاسی اظهار کرد: سیاست‌مدارانی که مروج سهل‌اندیشی در مواجهه با دشمن هستند، امروز باید متوجه شوند امنیت نظامی، فرهنگی و حتی زیست‌محیطی مردم این‌گونه توسط عوامل دشمن، مورد تهاجم قرار می‌گیرد.

,

 

,

حسین‌زاده با بیان این‌که واکنش اصلاح‌طلبان در این موضوع بسیار قابل تأمل است گفت: قاعدتا مساله با این درجه از اهمیت، می‌بایست دستور پیگیری و محکم‌سازی قواعد امنیتی و پیام بیدارباش را در پی داشته باشد اما دستور ویژه رییس جمهور برای بررسی علل خودکشی، به انحراف بردن اصل موضوع است.

,

 

,

وی تصریح کرد: متأسفانه خواسته یا ناخواسته، امنیتی‌ترین موضوعات کشور از عینک فضای رسانه‌ای ایجاد شده توسط ضدانقلاب دنبال می‌شود و با تکمیل بازی رسانه‌ای غرب توسط خودی‌ها، جاسوسی آشکار، به موضوعی حقوق بشری تبدیل شده است که با این رویه غلط، نظام اسلامی به جای مدعی بودن در برابر کشورهای جاسوس‌پرور غربی، در جایگاه متهم حقوق بشری قرار می‌گیرد.

,

 

,

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: از آن‌جایی که جریان غرب‌گرای داخلی، رسالت گفتمانی خود را در ترویج فرهنگ اعتماد به غرب می‌داند، افشای پروژه بزرگ جاسوسی اخیر سبب می‌شود احساس کنند در افکار عمومی هزینه سنگینی در این موضوع پرداخت خواهند کرد.

,

 

,

حسین‌زاده افزود: سکوت قابل تأمل برخی و منحرف‌سازی اصل موضوع با بزرگ‌نمایی خودکشی توسط برخی دیگر، همه در این راستا قابل توجه است.

,

 

,

وی اضافه کرد: پیوندخوردن موضع رسانه‌ای جریان غرب‌گرا با عقبه رسانه‌ای جاسوسان بسیار تأسف برانگیز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه