اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز:

دانش و مدیریت صحیح فضای مجازی در جلوگیری از جرایم این حوزه ضروری است

دانش و مدیریت صحیح فضای مجازی در جلوگیری از جرایم این حوزه ضروری است
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز ضمن تأکید بر برخورد و مدیریت صحیح در حوزه فضای مجازی شهرستان گفت: کارشناسان پلیس فتا با گشت زنی در این فضا برای جلوگیری از آسیب های همچون کلاهبرداری و حفظ ارزش های دینی و برررسی سایر آسیب ها اقدام می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، سرهنگ حسین دهقان پور فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز صبح امروز در نشست مشترک با فعالان فضای مجازی گفت: در چنین فضایی موسوم به فضای مجازی شاهد هستیم که علی رغم تصور برخی افراد در سطوح واقعی و فضای واقعی جامعه نیز تأثیرگذار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

وی با بیان اینکه پیشرفت روزمره ارتباطات در فضای واقعی نیز تأثیرگذار است افزود: برخی بدون آگاهی مطالبات نادرست فضای واقعی را پیگیری و تحت تأثیر قرار می دهند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز اظهار کرد: برخی واکنش ها در فضای مجازی ناامنی و اقدامات متقابلی را در پی دارد.

,

وی ضمن تأکید بر مدیریت صحیح فضای مجازی افزود: از ناآگاهی برخی افراد سوء استفاده می کنند و جامعه را با چالش هایی مواجه می کنند.

,

سرهنگ دهقانپور تصریح کرد: با پیشرفت الکترونیک و به منظر پیشگیری از جرم در چنین فضایی پلیس فتا برگرفته از قانون ایجاد شده است.

,

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با گشت زنی در این فضا برای جلوگیری از آسیب های همچون کلاهبرداری و حفظ ارزش های دینی و برررسی سایر آسیب ها اقدام می کنند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز ضمن تأکید بر برخورد و مدیریت صحیح در حوزه فضای مجازی شهرستان طرقبه شاندیز گفت: پلیس فضای مجازی را رصد می کند و اگر تشخیص بدهد مشکلی برای امنیت ایجاد کرده بدون تفاوت با فضای واقعی با برخورد مناسب مقابله می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه