اخبار داغ

در نشست خبری رئیس شورای شهر و شهردار بهار مطرح شد؛

کانالهای تلگرامی به شایعات دامن نزنند

کانالهای تلگرامی به شایعات دامن نزنند
صبح امروز در نشست خبری رئیس شورای شهر و شهردار بهار با خبرنگاران و مدیران کانالهای تلگرامی در خصوص برخی شایعات مطرح شده در شبکه های اجتماعی تبادل نظر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه،صبح امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی و کانالهای تلگرامی شاهد افزایش حس مطالبه گری در بین مردم هستیم به گونه ای که گاهی برخی مطالب منتشر شده در این شبکه های اجتماعی به طور وضوح در بین مردم مطرح شده و از مسئولین مطالبه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

صبح امروز در نشستی با حضور رئیس شورای شهر و شهردار بهار با مدیران کانال های تلگرامی شهر بهار به برخی از انتقادات و شایعات مطرح شده در این شبکه های اجتماعی پاسخ داده شد.

,

رئیس شورای شهر بهار در ابتدا ضمن تشکر از خبرنگاران و مدیران کانال های تلگرامی گفت: کانالهای تلگرامی در بیشتر مواقع بهترین امکان برای ماست که از مسائل و مشکلات شهر باخبر شده و سریعتر در پی حل مشکلات باشیم.

,

حسین فیض اللهی ادامه داد: همین رسانه ها بهترین محل برای آموزش مردم در نحوه درست انتقادات و مطالبه گری هستند و این وظیفه بر عهده رسانه هاست که این حس را در مردم افزایش داده و فرهنگ درست انتقاد را جا بیندازند.

,

فیض اللهی شورای دوره پنجم را یک شورای منسجم و متحد با شهردار خطاب کرد و گفت: گاهی اختلاف نظرهایی وجود دارد اما این اختلاف نظرها به اختلاف اخلاقی منجر نخواهد شد به گونه ای که شورا و شهردار در کنار هم برای شهر تلاش می کنند و مهمترین هدف ما ایجاد زیرساخت های لازم در شهر است.

,

کانال های تلگرامی به انتشار شایعات دامن می زنند

, کانال های تلگرامی به انتشار شایعات دامن می زنند,

وی در ادامه به انتشار برخی مطالب در کانالهای تلگرامی اشاره کرد و گفت: وقتی شایعه ای در بین مردم بپیچد دیگر به راحتی نمی توان جلوی آن را گرفت و اگر مطلبی بدون سند و مدرک بخواهد در کانالهای تلگرامی منتشر شود، مصداق همان شایعه ای می شود که ما باید نسبت به آن پاسخگو باشیم و دیگر نمی توان برای آن کاری کرد.

,

وی ادامه داد: تا وقتی کاری در شهر انجام نمی شود کسی حرفی نمی زند اما وقتی شروع به کار می کنیم انواع انتقادها از کار صورت می گیرد و همین موج انتقادها باعث دلسردی ما شده و ممکن است در اراده و پشتکار عوامل شهری نیز تاثیرگذار باشد.

,

وی به انتقادات در مورد تابلوی ورودی شهر بهار اشاره کرد و گفت: این ضعف شهرداری است که تاکنون باید یک تابلوی خوش آمدگویی برای شهر تعبیه می کرد، اما حجم فراوان انتقادات به اداره میراث فرهنگی ممکن است در اراده و تصمیم مدیران استان در برنامه های بعدی در شهر بهار تاثیرگذار باشد، ما نباید با این حجم از انتقادات مانع اجرای دیگر طرح های گردشگری در شهر شویم.

,

کلانشهر شدن همدان خللی در استقلال شهرستان بهار ایجاد نمی کند

, کلانشهر شدن همدان خللی در استقلال شهرستان بهار ایجاد نمی کند,

وی همچنین به بحث کلانشهر شدن همدان اشاره کرد و گفت: این موضوع هیچ خللی در استقلال شهرستان ایجاد نخواهد کرد و مطالب منتشر شده هیچ سند و مدرکی ندارد و دامن زدن به برخی شایعات در این مورد تنها باعث دل نگرانی مردم می شود.

,

در ادامه حسن رمضانی شهردار بهار ضمن تشکر از رسالت خبری خبرنگاران و مدیران رسانه ای گفت: شهر ما آسیب پذیر است ، اگر کمک کنید شهر آباد می شود و اگر به انحراف کشیده شود به پایین دست همدان تبدیل می شود.

,

رمضانی ادامه داد: شهر بهار به لحاظ موقعیتی که دارد، از جمله قرار گرفتن در محور مواصلاتی شهرهای منطقه می تواند به عنوان یک منطقه توریستی ، تفریحی شناخته شود و این نگاه باید از طریق رسانه ها به مردم انتقال داده شود.

,

, ,

مدیر پروژه جزیره شادی از ما تقاضای خسارت کرده است

, مدیر پروژه جزیره شادی از ما تقاضای خسارت کرده است,

رمضانی در ادامه به انتقادات مطرح شده در شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: ما به دنبال این هستیم که مجموعه جزیره شادی کار خود را شروع کند و هم اکنون هشت ماه است که به مدیر این پروژه اعلام کرده ایم که کار خود را آغاز کند و در این مدت یک و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه کرده ایم ولی مدیر پروژه به دلیل توقف کار از شهرداری شکایت کرده و خسارت می خواهد و این مبلغ بسیار زیاد است و در توان ما نیست این خسارت را پرداخت کنیم.

,

واحدهای مسکن مهر جنب فرمانداری فاقد پارکینگ هستند

, واحدهای مسکن مهر جنب فرمانداری فاقد پارکینگ هستند,

وی همچنین در مورد پروژه مسکن مهر جنب فرمانداری گفت: زمین و پروانه رایگان به این پروژه داده شده ولی چند سال است که پروژه به مردم تحویل داده نمی شود. مشکل اینجاست که زمان پایان کار برای آن مشخص نشده و یکی از بزرگترین عیوب آن این است که برای واحدها پارکینگ در نظر گرفته نشده است. شهرداری طرف حساب این پروژه نیست و ما نمی توانیم به آن نظارت کنیم اما دغدغه ما حل مشکل مردم است.

,

رمضانی در خصوص هرس درختان گفت: ما با مشاوران و کارشناسانی از جهادکشاورزی در این خصوص مشورت کرده و کار هرس درختان را صورت دادیم، اما گاهی انتقادهای تندی علیه ما و کار عوامل شهرداری می شود که این انتقادها باعث دلسردی شده و تلاش های کارکنان را زیر سوال می برد.

,

وی در ادامه گفت: انتظار ما این است که مردم ما از ما کارهای بزرگ بخواهند و ما دوست نداریم کارمان تنها در حد آسفالت و جدولکاری و هرس درخت باقی بماند، ما به همه اینها نظارت داریم ، اما به دنبال کارهای بزرگتر برای شهر هستیم.

,

در پایان این نشست از خبرنگاران و مدیران کانالهای تلگرامی تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه