اخبار داغ

در جلسه هماهنگی همایش خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

احداث ۱۶۷ مدرسه در دولت یازدهم / وجود ۵۰ مدرسه با بافت فرسوده در یاسوج

احداث ۱۶۷ مدرسه در دولت یازدهم / وجود ۵۰  مدرسه با بافت فرسوده در یاسوج
مدیرآموزش و پرورش بویراحمد در ادامه گفت: ۵۰ مدرسه با بافت فرسوده در یاسوج داریم که امید است به همت خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش نوسازی و مقاوم سازی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ صبح امروز نشست هماهنگی برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاونت سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

احداث 167 مدرسه در دولت یازدهم

,

در ابتدای این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تاکنون167 مدرسه در دولت یازدهم احداث شده است و 66 مدرسه در دست احداث است، گفت: جشنواره یاران مدرسه در سطح استان در دست اجرا است که از خیرین برای احداث مدارس تجلیل گردد.

,

, ,

در ادامه کناری فرماندار بویراحمد اظهار کرد: میزبانی یاوران مدرسه در فرمانداری به توصیه مدیرکل آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

,

در ادامه این نشست رضایی مدیر آموزش و پرورش عشایری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به 12کانکس نیاز داریم.

,

تعامل شهرداری یاسوج و آموزش و پرورش استان

,

, ,

نستهن مقدم شهردار یاسوج در ادامه این نشست گفت:  دانش آموزان سرمایه های یک جامعه است که باید زیر ساخت مدارس را با تخفیف فراهم کرد و بحث بیلبورد که نگاه شهروندان را به خود جلب می کند در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهیم داد و در این راه با این نهاد آمادگی هرگونه تعاملی خواهیم داشت.

,

وجود 50 مدرسه با بافت فرسوده در یاسوج 

,

حسن زاده مدیرآموزش و پرورش بویراحمد در ادامه گفت: 50 مدرسه با بافت فرسوده در یاسوج داریم که امید است به همت خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش نوسازی و مقاوم سازی خواهد شد.

,

روی فرزندان این آینده سازان مملکت سرمایه گذاری کنیم

,

معاونت سیاسی امنیتی استاندار در ادامه این نشست تصریح کرد: امروز استان ما میزبان شهید گمنام است که امید است آحاد مردم در استقبال این شهید والامقام شرکت کنند و در بحث جشنواره خیرینفرهنگ ترویج و حوزه هایی در بحث مسجد سازی و مدرسه سازی باید مورد توجه قرار گیرد.

,

, ,

وی اظهار کرد: ما باید هم استان مان و هم شهرهایمان را در جشنواره های خیرین به عنوان استفاده چند منظوره کنیم و ما باید از جایگاه و ظرفیت فرزندان استان در سطح کشور بهره ببریم.

,

نظری ابراز داشت: ما باید برای فرزندان در راستای آموزش و پرورش که آینده مملکت ما را مشخص می کند هرچه می توانیم سرمایه گذاری نماییم و امید می رود جشنواره شاخص تری در رابطه با جشنواره مدرسه و خیرین مدرسه ساز داشته باشیم.

,

فرماندار سابق شهرستان بویراحمد اضافه کرد: ما در مجموعه استاندری آمادگی لازم را جهت هرگونه همکاری با مدیران و فرمانداران داریم و ما باید در جذب خیرین تلاش نماییم.

,

انتهای پیام /

,
 
,
 
,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه