اخبار داغ

خطاب به حاشیه‌سازان؛

چرا در برابر هجمه به ارزش‌های الهی احساس وظیفه نمی‌کنید؟

چرا در برابر هجمه به ارزش‌های الهی احساس وظیفه نمی‌کنید؟
تریبون 22 بهمن باید جایگاهی برای تبیین موفقیت‌های نظام اسلامی باشد، نه فرصتی برای چنگ کشیدن به صورت نظام اسلامی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب‌الله مطهری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی ارم خبر با اشاره به تأثیرات شگرف حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اخیر، این حضور را باعث قوت قلب امت اسلامی و خنثی سازی شیطنت ها و فتنه های جبهه استکبار و دنباله های داخلی آنان دانست و گفت: آن هایی که رسانه ها را پیگیری می کنند، ملاحظه کردند تا شب ۲۲بهمن مافیای رسانه ای دشمن به طرق مختلف مردم را از شرکت در راهپیمایی برحذر می داشتند البته دشمن به موازات این خط دهی ، عناصر خود را به آشوب و ایجاد فتنه تشویق و ترغیب می کرد تا اگر هر کدام ازاین دو طرح محقق شد بتوانند به فضا سازی های بعدی خود بپردازند ، همه این  خباثت های معاندان بیانگر تأثیر بسیار این راهپیمایی در قدرت بخشی به نظام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حبیب‌الله مطهری در گفت‌وگو با ,  ارم خبر , ارم خبر, با اشاره به تأثیرات شگرف حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اخیر، این حضور را باعث قوت قلب امت اسلامی و خنثی سازی شیطنت ها و فتنه های جبهه استکبار و دنباله های داخلی آنان دانست و گفت: آن هایی که رسانه ها را پیگیری می کنند، ملاحظه کردند تا شب ۲۲بهمن مافیای رسانه ای دشمن به طرق مختلف مردم را از شرکت در راهپیمایی برحذر می داشتند البته دشمن به موازات این خط دهی ، عناصر خود را به آشوب و ایجاد فتنه تشویق و ترغیب می کرد تا اگر هر کدام ازاین دو طرح محقق شد بتوانند به فضا سازی های بعدی خود بپردازند ، همه این  خباثت های معاندان بیانگر تأثیر بسیار این راهپیمایی در قدرت بخشی به نظام است.,

میر مسئول صالح در بخش دیگری از سخنانش ، اظهارات حاشیه ساز سخنران ۲۲بهمن تهران را تلخ و نادرست دانست و گفت: تریبون ۲۲بهمن باید جایگاهی برای تبیین موفقیت های نظام اسلامی باشد، نه فرصتی برای چنگ کشیدن به صورت نظام اسلامی و مردم انقلابی ، کسی که می گوید ۴۰سال نفرت بس است ، اگر منظورشان کافی بودن نفرت ازآمریکا، اسرائیل و مزدوران آن هاست ، خوب است بدانند تا قیامت نفرت مردم فهیم و بصیر ما از شیطان بزرگ و دنباله های آنان ادامه خواهد داشت.

,

وی در مورد رفراندوم گفت: چرا آقایان منظورشان را به صورت شفاف بیان نمی کنند که  از طرح این موضوع دنبال چه هستند؟آیااین حاشیه سازی ها برای پوشاندن ضعف ها و ناتوانی های دولت نیست؟ چرا آقایان که باید در مورد ضعف ها  پاسخ بدهند خود را درجایگاه طلبکار قرار می دهند؟

,

مطهری گفت: می گویند کسانی را نباید از قطار انقلاب پیاده می کردیم که کردیم. بفرمائید این ها که نباید پیاده می کردیم چه کسانی بوده اند و چه خدمتی به کشور و انقلاب این ملت کرده اند؟ حافظه مردم دچار فراموشی نشده است، رفتار همه آن هایی را که مورد حمایت قرار می دهید دیده اند و در  ذهن هوشیار خود دارند .شما بفرمائید  چرا کسانی را که به کشور، نظام و خون شهدا خیانت کرده اند تبرئه و از آن ها حمایت می کنید؟!

,

وی در ادامه افزود: چرا آقای محترمی که ظاهراً جز حاشیه سازی وظیفه دیگری ندارد ، دربرابر هجمه حساب شده روزنامه های زنجیره ای به حجاب حساسیت نشان نمی دهد و به آن ها نهیب نمی زند و نمی گوید که از عریانی و برهنگی دختران جوان چه منفعتی می برید؟

,

این روزنامه نگار در باره جنگ نرم روزنامه های غرب زده مدعی اصلاحات و سکوت مقامات ارشد دولت در برابر آنان گفت: این روزنامه ها که در زمان دریافت یارانه های دولتی مبالغ چند صدمیلیونی دریافت می کنند،در هر جایی که بناست نیشی به ارزش های الهی زده شود جلو دارند و روزی نیست که به اسلام عزیز و محکمات آن نیشتری نزنند برای مثال  چند دختر بهایی ، شال های خود را سر دست می گیرند. این روزنامه ها با شوق و ذوق و بزرگ نمایی، آنان را دختران انقلاب خطاب می کنند و مدام از حجاب اجباری سخن می گویند اما همین ها در نهایت ناجوانمردی اقیانوس دختران جوانی که از میدان امام حسین علیه‌السلام تا میدان آزادی تهران و سایر شهرها ازجمله پاکدشت ما را  پرکرده بودند؛نمی بینند و از آن کلامی نمی‌گویند آیا این بیانگر آن نیست که آنان همچون رضاخان البته با روشی پیچیده تر و اسلام ستیزانه‌تر به‌دنبال کشف حجاب زن مسلمان هستند. جای تأسف اینجاست که این دسایس توسط رأس دولت مورد اعتراض قرار نمی‌گیرد!!!

,

وی در پایان گفت: ما نمی گوئیم همه اسلام درحجاب و این مهم تمامت دین داری است، اما همین که می‌بینیم مدعیان اصلاحات از طریق رسانه های خود این حریم را مورد هجمه و تاخت و تاز قرارداده اند ، اهمیت آن بیشتر برایمان روشن می شود  و خیلی خوب می فهمیم که اگر این سنگر فرو بریزد راه برای  اهداف شوم بعدی آنان و اربابان متعیش و شهوت ران برون مرزی آن‌ها هموارتر و سهل‌تر می‌شود. کیست که نداند جریان غرب زده ، زن را فقط به عنوان یک ابزار و وسیله هوسرانی و تعیش خود به رسمت می شناسد و بیش از این برای زن حرمت و ارزشی قائل نیست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه