اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل :

درخشش ۳۰ نفر از ورزشکاران شهرستان اردل در المپیاد ورزش همگانی

درخشش ۳۰ نفر از ورزشکاران شهرستان اردل در المپیاد ورزش همگانی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل گفت: ۳۰ نفر از ورزشکاران شهرستان اردل در المپیاد ورزش همگانی استان چهارمحال بختیاری موفق به کسب مدال و مقام گردیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طهماسب شیروانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بیان این خبرگفت:نخستین المپیاد ورزش‌های همگانی 11 بهمن‌ماه در شهرستان اردل در  10رشته  ویژه آقایان و بانوان برگزار شد و برترین ها به مرحله  استانی راه یافتند که  صبح  26  بهمن ماه به  المپیاد ورزش همگانی استان اعزام شدند.

شیروانی اظهار کرد: 80 نفر از ورزشکاران شهرستان اردل در این المپیاد ورزشی شرکت کردند ودر پایان  30 نفر از آنها موفق به کسب مدال و مقام شدند.

وی با بیان اینکه  چهار نفر انفرادی مقام اول و چهار تیم مقام سوم را کسب کردند افزود:نفرات اول به مسابقات کشوری  راه یافتند وهمچنین از تیم والیبال یک نفر،داژبال دو نفر و طناب کشی سه نفر  از آقایان برای بازی  در مسابقات کشوری انتخاب و اعزام خواهند شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل افزود:این موفقیت ورزشکاران را به همه ورزش دوستان شهرستان اردل تبریک گفته و امیدواریم در مسابقات کشوری بتوانیم مقام های برتر نیز کسب کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه