اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه:

«غرق‌آباد» ساوه معطر به عطر شهدای گمنام می‌شود

«غرق‌آباد» ساوه معطر به عطر شهدای گمنام می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به میزبانی از شهدای گمنام در این شهرستان گفت: به مناسبت ایام فاطمیه مردم شهیدپرور شهر غرق‌آباد برای اولین بار میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی رسولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر؛ با اشاره به میزبانی از شهدای گمنام در این شهرستان گفت: به مناسبت ایام فاطمیه مردم شهیدپرور شهرستان ساوه میزبان پیکر پاک دو شهید گمنام در شهر غرق‌آباد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر,

وی افزود: پس از  پیگیری ها و جلساتی که با حضور سردار باقر زاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد، شهر غرق‌آباد برای اولین بار میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس می شود.

,

رسولی بیان کرد: پیکر معطر این دو شهید گمنام در شهر غرق‌آباد از توابع بخش نوبران شهرستان ساوه، در روز اول اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از ساعت ۱۰ صبح از مسجد جامع این شهر به طرف میدان امام(ره) تا پارک شاهد تشییع می شود.

,

وی ادامه داد: مراسم شبی با شهدا نیز دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء ۳۰ بهمن ماه در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه اظهار کرد: در حال رایزنی برای برگزاری مراسم شبی با شهدا در شبستان امامزاده سید اسحاق(ع) شهر ساوه در دوشنبه شب برای مردم شهر ساوه هستیم که در صورت نهایی شدن برنامه از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه