اخبار داغ

خراسان رضوی نایب قهرمان لیگ برتر جودو کشور شد

خراسان رضوی نایب قهرمان لیگ برتر جودو کشور شد
رییس هیئت جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی گفت: تیم پاس خراسان رضوی در پایان مسابقات لیگ برتر جودو کشور نایب قهرمان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین محمودی رییس هیئت جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی صبح امروز در جلسه هماهنگی مسئولان ورزشی استان گفت: هفته پایانی سیزدهیمن دوره رقابت‌های لیگ برتر جودو کشور بهمن ماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

 

,

وی افزود: تیم جودو پاس نیروی انتظامی خراسان رضوی که با سرمربی گری علی اصغر آهنی مربی استان و چهره هایی چون جواد محجوب، سعید مولایی، وحید نوری و بریمانلو در این رقابت‌ها شرکت داشت و در شرایطی که با برخورداری از جودوکاران سرشناس ظرفیت قهرمانی را داشت در پایان این رقابت‌ها عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کشور را به خود اختصاص داد.

, , .,


رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی اظهار کرد: با رویکرد فرماندهی ناجا و تربیت بدنی این نهاد در حمایت از حضور تیم پاس در لیگ برتر، آثار و نتایج خوبی را در سال‌های متمادی در جودو استان شاهد بودیم که امیدواریم با استمرار این روند در سال‌های آینده افتخارآفرینی های بیشتری را شاهد باشیم.

,
, .,

 

,

وی افزود: در پایان رقابت‌های لیگ برتر کشور تیم نفت مسجد سلیمان به مقام قهرمانی رسید و نیروی زمینی ارتش سوم شد.

, .,

 

,

محمودی با اشاره به اهمیت خراسان بزرگ به عنوان مهد جودو و کوراش کشور تصریح کرد: علاوه بر حضور دو نماینده ارزنده مشهدی به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشور، نفرات شاخصی از راه یافتگان به اردوهای تیم ملی نیز از خراسان رضوی هستند که تاثیر بسزایی را در موفقیت کشور در رقابت‌های بین المللی ترکیه داشتند

,

 

,

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در این رشته وجود دارد نباید نگاه کوتاه مدتی تنها تا بازی‌های آسیایی اندونزی به کوراش داشته باشیم.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه