اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان:

مسئله حجاب و عفاف یکی از مباحث ریشه‌ای و اساسی در دین مبین اسلام است

مسئله حجاب و عفاف یکی از مباحث ریشه‌ای و اساسی در دین مبین اسلام است
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: مسئله حجاب و عفاف یکی از مباحث ریشه‌ای و اساسی در دین مبین اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیروان نوین،  "بهروز آزادی" فرمانده انتظامی سیروان بیان داشت: حجاب به عنوان یک ارزش در جوامع اسلامی مورد توجه قرار گرفته و در تفکر اسلامی ،عفاف هم رویه درونی و هم رویه بیرونی و هم نشانه ظاهری و هم علامت باطنی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیروان نوین,

 وی عفاف را حجاب و پوشش خواند و گفت: حجاب و پوشش نشانه عفت است و لازمه عفت پوشش است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان یادآور شد: یکی از مهم‌ترین عوامل کمرنگ بودن آسیب‌های اجتماعی در کشورها و جوامع اسلامی توجه به اصل مهم حجاب و عفاف است.

,

وی افزود: توجه ویژه مردان و زنان مسلمان به امر حجاب و عفاف و رعایت آن در کنار حفظ حرمت و کرامت انسانی موجب کاهش نرخ آسیب‌های اجتماعی شده است.

,

آزادی خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن این ارزش اسلامی به صورت شبانه‌روز به صورت‌های مختلف ادامه دارد.

,

وی گفت: ترس از ترویج و گسترش دین اسلام و ارزش‌های این دین الهی یکی از مهم‌ترین دلایل مخالفت سران ظلم و کفر با ترویج حجاب و عفاف در این کشورهای مدعی مدافع حقوق بشر است.  

,

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان با سوءاستفاده از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ و اینترنت سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی در بین مسلمانان دارند. 

,

وی استفاده بیش از حد خانواده‌ها به ویژه جوانان از شبکه‌های ماهواره در کنار بی‌توجهی والدین را موجب ترویج پوشش‌های غیراسلامی در جامعه دانست و افزود: تبیین جایگاه و ارزش حجاب و عفاف برای جوانان و بیان تاثیرات مخرب بدحجابی و بی‌ عفتی برای آنان توسط والدین و مربیان مدارس امری بسیار ضروری است.

,

آزادی در پایان ترویج بدحجابی و کمرنگ شدن عفاف در جوامع اسلامی را از بدترین پیامدها و تاثیرات استفاده از ماهواره عنوان کرد و افزود: توجه ویژه خانواده‌ها به نوع پوشش فرزندان و برخورد جدی با عاملان ترویج بدحجابی و بی‌حجابی با توجه به هجمه‌های نرم دشمنان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه