اخبار داغ

رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه:

بودجه شهرداری تربت حیدریه 71 میلیارد ریال برآورد شد

بودجه شهرداری تربت حیدریه 71 میلیارد ریال برآورد شد
رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه گفت: در نشست تخصصی اعضای شورای اسلامی شهر تربت حیدریه، بودجه سال آینده شهرداری 71 میلیارد ریال برآورد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار داشت: در نشست تخصصی اعضای شورای اسلامی شهر تربت حیدریه با شهردار و معاونین وی، بودجه سال آینده شهرداری 71 میلیارد ریال برآورد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

نادر سلیمانی با بیان اینکه برای سال آینده بودجه شهرداری 566 میلیارد ریال برآورد شده، افزود: علاوه بر این برای سه سازمان وابسته به شهرداری، 140 میلیارد ریال بودجه نیز برآورد شده است.

,

 وی تصریح کرد: از این میزان 12 میلیارد و 800 میلیون ریال برای سازمان آرامستان، 50 میلیارد ریال برای سازمان آتش نشانی و همچنین 79 میلیارد ریال برای سازمان حمل و نقل ترافیک برآورد شده است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری 580 میلیارد ریال برآورد شده بود، گفت: از این میزان و تا پایان دیماه 65 درصد این بودجه تحقق یافته و امیدواریم بتوانیم تا دو ماه آینده بخشی دیگر از این بودجه را تامین کنیم.

,

 سلیمانی گفت:شهر آباد نیازمند مشارکت همگانی اعم از دستگاههایی اجرایی و مردم است که می توان با پرداخت و وصول به موقع مطالبات و عوارض در عمران و آبادانی شهر نیز همه نقش داشته باشند.

,

 وی بیان کرد: شهروندان و مدیران دستگاهای دولتی نسبت به پرداخت بدهی های ملکی و عوارضات ساختمانی خود جدیت بیشتری داشته باشند تا بتوانیم نسبت به عمران و آبادانی شهر و پرداخت معوقات کارگران و کارمندان شهرداری پاسخگو باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه