اخبار داغ

رئیس میوه و تره بار شهرستان کرمان:

ایام نوروز کمبود میوه نداریم/عرضه حدود ۱۰۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰تن سیب درختی در بازار شب عید

ایام نوروز کمبود میوه نداریم/عرضه حدود  ۱۰۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰تن سیب درختی در بازار شب عید
رئیس میوه و تره بار شهرستان کرمان گفت : امسال میوه و تره بار در آستانه شب عید در بازار فراوان است و کمبودی وجود ندارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرمان۱۴۰۰ ؛ حدود یک ماه به شب عید باقی مانده است و ما شاهد افزایش چشم گیر برخی از کالاهای اساسی هستیم ؛همه ساله ذخیره سازی میوه شب عید به عنوان یکی از وظایف وزارت جهاد کشاورزی است و امسال با توجه به فراوانی و کیفیت مناسب میوه مسئولان خبر از آرامش بازار می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان۱۴۰۰, کرمان۱۴۰۰,  ؛ حدود یک ماه به شب عید باقی مانده است و ما شاهد افزایش چشم گیر برخی از کالاهای اساسی هستیم ؛همه ساله ذخیره سازی میوه شب عید به عنوان یکی از وظایف وزارت جهاد کشاورزی است و امسال با توجه به فراوانی و کیفیت مناسب میوه مسئولان خبر از آرامش بازار می‌دهند.,

یکی از اقلامی که در ایام نوروز مصرف بالایی دارد میوه است ؛ از این‌رو همواره در این ایام بازار میوه داغ می‌شود و ما شاهد تب و تاب بازار میوه هستیم .

,

کاظمی رئیس میوه و تره بار شهرستان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با وضعیت میوه و تره بار در آستانه عید اظهار داشت : امسال میوه در بازار فراوان است و کمبودی وجود ندارد  .

,

وی گفت : پرتقال والنسیا برای تنظیم شب عید از کرمان وارد شده است و توسط شرکت تعاونی روستایی عرضه می شود .

,

رئیس میوه و تره بار شهرستان کرمان خاطر نشان کرد : سیب درختی نیز از ارومیه آورده اند و امسال کمبودی در این خصوص نداریم زیرا قیمت از زمان برداشت سیب درختی تغییری نکرده است و امیدواریم تا شب عید هم تغییری نکند.

,

کاظمی در پایان افزود : امسال حدود  ۱۰۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰تن سیب درختی برای عرضه وارد بازار می شود و طبق روال هر ساله بارهای یارانه ای در ۵ روز قبل از عید در سطح شهر در چادرها توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه