اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار خبر داد:

7 مدال رنگارنگ در مسابقات سبک هاپکیدو توسط ورزشکاران رشتخواری

7 مدال رنگارنگ در مسابقات سبک هاپکیدو توسط ورزشکاران رشتخواری
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار گفت: تیم 15 نفره، سبک هاپکیدو و ksb رشتخوار در مسابقات استانی موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پرتو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار در گفتگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، گفت: تیم 15 نفره، سبک هاپکیدو و ksb رشتخوار در مسابقات استانی موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ این دور از مسابقات در مشهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه در این مسابقات بیش از ۴۰۰ ورزشکار از سراسر استان شرکت داشتندف افزود: در این دور از مسابقات آقایان علی اصغر سالاری موفق به کسب مدال طلا، امید سالاری و کاظم محمدی و محمد رضا رمضانی مدال نقره و مصطفی حسن نیا و رسول سالاری مدال برنز ین دور از مسابقات را از آن خود کردند.

,

 

,

پرتو در ادامه با اشاره به کسب عنوان دومی این دور از مسابقات در بخش دفاع شخصی تیمی توسط ورزشکاران این شهرستان، اذعان داشت: تیم رشتخوار در بخش دفاع شخصی متشکل از حضور آقایان امید سالاری، کاظم محمدی و محمد رضا رمضانی ۳ ورزشکار دفاع شخصی این مسابقات مقام دوم استان در این رشته را نیز  کسب کرده است.

,

 

,

این تیم به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار و با همکاری باشگاه ثارالله با سرپرستی سعید حسین زاده به این دور از مسابقات اعزام شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه