اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد( ع) قزوین:

2 شهید گمنام در شهر معلم کلایه تشییع می‌شوند

2 شهید گمنام در شهر معلم کلایه تشییع می‌شوند
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد( ع) قزوین گفت: مراسم وداع با این شهیدان گمنام روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در معلم کلایه و روستای جوینک رجایی دشت برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صادق پور در گفت‌وگو با  صبح قزوین با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) هشت شهید گمنام پس از تفحص تحویل استان قزوین شده که دو شهید گمنام آن به شهر معلم کلایه الموت شرقی تحویل داده خواهد شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: طی جلسات و هماهنگی‌های به عمل آمده در ستاد برکزاری مراسم شهدای گمنام الموت شرقی، مراسم تشییع روز اول اسفند ساعت ۹:۳۰ صبح همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) از مقابل مسجد اسطلبر تا پارک معلم کلایه برگزار خواهد شد. 

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد( ع) قزوین بیان کرد: مراسم وداع با این شهیدان گمنام نیز روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در دو مکان که یکی در مصلی نماز جمعه شهر معلم کلایه و دیگری در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای جوینک رجایی دشت با سخنرانی آیت الله مجید تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکی از شهدای گمنام ۱۷ ساله در عملیات ایذایی والفجر هشت در تاریخ بهمن ۱۳۶۴ در جزیره ام الرصاص و شهید گمنام دیگری ۲۶ ساله در عملیات تک دشمن تیرماه ۱۳۶۷ در محل زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شده اند. 

این مسئول با بیان اینکه از فرهنگ غنی انقلاب اسلامی مقوله شهید و شهادت جایگاه ویژه ای دارد، گفت: شهدای گمنام در این عرصه از درخشش بیشتری برخوردار هستند. 

صادق پور گفت: موجودیت، استقلال، اقتدارو امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون از خودگذشتگی شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای گمنام هستیم و وظیفه همه مسئولان تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدای عزیز است. 

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد قزوین تاکید کرد: حضور شهدای گمنام در هر شهری داری برکات معنوی بسیار است و قرآن کریم شهدا را هم ردیف با انبیاء الهی دانسته که دارای مقام شفاعت هستند، یادمان شهدای گمنام محلی برای کسب فیض و بالا بردن سطح دینداری مردم جامعه است‌. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه