اخبار داغ

مسئول بسیج خواهران ورامین:

دشمنان حجاب زنان و بنیان خانواده‌ها راهدف گرفته‌اند

دشمنان حجاب زنان و بنیان خانواده‌ها راهدف گرفته‌اند
مسئول بسیج خواهران ورامین شهرستان ورامین گفت: حجاب و عفاف یکی از مقوله‌های حفظ نظام خانواده است که غرب برای ضربه به کشور طرح و برنامه‌ریزی های گسترده‌ای را انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا فرازنده نیا مسئول بسیج بانوان شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زنان خبر اظهار داشت: اهمیت عفاف و حجاب در جامعه و خانواده بسیار زیاد است و در این راستا باید توجه جدی در این زمینه داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر, زنان خبر,

وی افزود: در جوامع غربی حیا و عفت وجود ندارد و شاهد تزلزل جایگاه خانواده‌ها هستیم، اثرات مخرب بی‌حجابی در غرب روز‎به‌روز در حال افزایش است.

,

فرازنده نیا با اشاره به الگوهای دشمن برای زنان کشور بیان کرد: دشمنان حجاب زنان و بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند، الگوسازی آنان برای جوانان عمیق است و نباید اجازه ترویج افکار آنان را در کشور دهیم.

,

وی ادامه داد: دارای کشوری اسلامی با فرهنگ غنی هستیم و باید خانواده‌ها، مدارس، مهدهای کودک، در زمینه‌ی حفظ و تقویت اعتقادات مذهبی فعالیت خوبی داشته باشند.

,

مسئول بسیج بانوان شهرستان ورامین با تاکید بر استحکام بنیان خانواده گفت: پوشش مناسب، اخلاق مداری، حجاب و عفاف برای همه بخصوص بانوان نقش بسیار زیادی در تحکیم بنیان خانواده دارد.

,

وی یادآور شد: فضای مجازی و استفاده نادرست از آن یکی از موارد آسیب‌های اجتماعی است که فرهنگ‌سازی در این زمینه ضروری است.

,

فرازنده نیا در مورد افزایش سن ازدواج دختران مطرح کرد: متاسفانه شاهد افزایش سن ازدواج دختران هستیم که تجمل‌گرایی، اشرافی گری، افزایش توقعات، آرمان‌گرا بودن و.... از جمله دلایل آن می‌باشد.

,

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به تاکید اسلام به تعجیل در ازدواج و کراهت از تاخیر آن جوانان با کاهش سطح توقعات و قناعت از تاخیر در ازدواج جلوگیری کنند.

,

مسئول بسیج بانوان شهرستان ورامین با اشاره به اصلاح سبک زندگی افزود: اصلاح سبک زندگی با رویکرد اسلامی بهترین راهکار برای رفع بسیاری از مشکلات جامعه است، زندگی اسلامی آرامش و امنیت را در خانواده و جامعه تضمین می‌کند.

,

وی شهرستان ورامین را مذهبی دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان ورامین به دلیل بافت مذهبی از اعتقادات خوبی برخوردار است که فعالیت‌های فرهنگی تاثیرگذاری در این منطقه انجام شده است.

,

فرازنده نیا گفت: تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید با هم تعامل و همکاری داشته باشند تا مشکلات شهرها و روستا‌ها شناسایی و رفع شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه