اخبار داغ

روزهای ناخوش «بوکس»» دلیجان؛

برخوردهای سلیقه‌ای بوکسورهای دلیجانی را بیچاره کرده است

برخوردهای سلیقه‌ای بوکسورهای دلیجانی را بیچاره کرده است
برخوردهای سلیقه‌ای یکی از آفات حوزه ورزش است؛ آفتی که این روزها گریبانگیر رشته بوکس در دلیجان شده، به طوری که مخالفت‌ها و عدم حمایت از فعالان این رشته ورزشی باعث شده تا این روزها بیش از ۵۰ درصد بوکسورهای دلیجانی از فعالیت خود در این رشته دست بکشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان؛ نقش و جایگاه ورزش به عنوان یکی از مقوله های مهم در سلامت و پویایی جامعه امر مهمی است که به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان؛ ,

از سوی دیگر بیشتر جمعیت کشور را قشر جوان تشکیل می‌دهد که شهرستان دلیجان هم از این امر مستثنی نیست؛ از این‌رو باید جوانان را به سمت ورزش سوق داد تا کمتر شاهد بروز آسیب های اجتماعی و اثرات سوء آن در جامعه بود. از این‌رو نقش مسئولان در فراهم کردن بسترهای توسعه ورزش در منطقه امری لازم و ضروری است.

,

برخوردهای سلیقه‌ای یکی از آفات حوزه ورزش است. برای مثال برخورد لیقه‌ای با رشته ورزشی بوکس در دلیجان باعث شده تا این روزها حال و روز فعالان این رشته ورزشی چندان خوب نباشد، به طوری که با روی کار آمدن مدیریت جدید ورزش شهرستان و وجود همین نگاه سلیقه‌ای ۵۰ درصد از فعالان این رشته ورزشی به ناچار از این رشته روی گردانده‌اند.

,

 

,

دبیر هیات بوکس استان مرکزی:

, دبیر هیات بوکس استان مرکزی:,

ورزش بوکس دلیجان روبه تعطیلی است

, ورزش بوکس دلیجان روبه تعطیلی است, ورزش بوکس دلیجان روبه تعطیلی است,

احمد میرزایی، دبیر هیات بوکس استان مرکزی گفت: هیات بوکس شهرستان دلیجان جزو یکی از هیات‌های خوب و فعال ورزشی استان است ولی در دو سال اخیر و با تغییر مدیریت ورزش و جوانان این شهرستان و عدم توجه به این رشته ورزشی متاسفانه شاهدیم که ورزش بوکس در دلیجان رو به تعطیلی است.

,

میرزایی اظهار کرد: چندین بار مشکلات بوکس شهرستان را با مسئولان مربوطه مطرح کردیم که در کوتاه مدت تاثیرگذار بود ولی در بلند تاثیرات چندانی نداشت.

,

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان دلیجان استعدادهای خوب در رده نوجوانان در رشته بوکس وجود دارد، گفت: در صورتی که این ظرفیت‌ها و استعدادها را پرورش دهیم بی شک هر کدام‌شان می توانند یک قهرمانان ملی باشند.

,

مربی بوکس شهرستان دلیجان:

, مربی بوکس شهرستان دلیجان:,

سنگ‌اندازی‌ها و مخالفت‌های مدیریت جدید ورزش انگیزه بوکسورهای دلیجانی را گرفته است

, سنگ‌اندازی‌ها و مخالفت‌های مدیریت جدید ورزش انگیزه بوکسورهای دلیجانی را گرفته است, سنگ‌اندازی‌ها و مخالفت‌های مدیریت جدید ورزش انگیزه بوکسورهای دلیجانی را گرفته است,

سعید فاضلی، یکی از مربیان بوکس شهرستان دلیجان با بیان اینکه از سال ۸۴ در رشته بوکس مشغول به فعالیت شده است، گفت: در دوره مدیریت قبلی ورزش و جوانان شهرستان به رشته بوکس توجه داشتند و حمایت لازم را از ورزشکاران این رشته می کردند. به همین دلیل توانستیم رینگ‌بوکس را راه اندازی و تمرینات منظمی داشته باشیم.

,

وی افزود: با توجه به این فعالیت‌ها و اعزام ورزشکاران به مسابقات متعدد، به نوعی رشته بوکس در شهرستان دلیجان فعالیت های منظمی را دنبال می کرد.

,

فاضلی ادامه داد: با تغییر مدیریت ورزش و جوانان شهرستان در دو سال اخیر، و کم توجهی و حتی مخالفت با فعالیت این رشته ورزشی در شهرستان، رشته بوکس در دلیجانی مهجور شد. هر چند ما دست از تلاش و کوشش بر نداشته ایم ولی بوکس شهرستان آن فروغ و بالندگی گذشته را ندارد.

,

این مربی بوکس شهرستان دلیجان اظهار کرد: اخیراً هم به دستور مسئول ورزش شهرستان در محل تمرین ورزشکاران بوکس در سالن ورزشی دلیجان، سکوی ووشو احداث شده است که در حقیقت به نوعی ورزشکاران بوکس را از این مکان خارج کرده‌اند.

,

فاضلی با اشاره به اینکه ورزشکاران بوکس دلیجان سه هفته است که محلی برای تمرین ندارند، یادآور شد: این در حالیست که در روزهای آینده مسابقات انتخابی جوانان و نوجوانان، و مسابقات باشگاهی کشور را در پیش‌رو داریم.

,

وی با تاکید بر اینکه اقدامات اخیر مدیریت ورزش و جوانان دلیجان انگیزه را از بوکسورهای جوان شهرستان گرفته است، اظهار کرد: تا پیش از این بیش از ۵۰ بوکسور به صورت حرفه‌ای این رشته ورزشی را در دلیجان دنبال می‌کردند ولی هم اکنون کمتر از ۵۰ درصد این رشته را ادامه می دهند.

,

این مربی بوکس شهرستان دلیجان با اشاره به اینکه شهرستان استعدادهای خوبی در رشته بوکس دارد، گفت: بوکسورهای دلیجانی رتبه دوم را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده‌اند و همیشه در بین اعضای تیم منتخب استان برای حضور در مسابقات کشوری شاهد حضور بوکسورهای دلیجانی بوده‌ایم.

,

فاضلی بیان کرد: متاسفانه در شهرستان به جای حمایت از بوکس سنگ اندازی و اذیت  می کنند و ورزش بوکس را با مشکل مواجه کردند.

,

وضعیت فعلی محل تمرین بوکس در دلیجان

, وضعیت فعلی محل تمرین بوکس در دلیجان,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه