اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:

بیکاری مهمترین تهدید برای جامعه است

بیکاری مهمترین تهدید برای جامعه است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با اشاره به راه اندازی نیروگاه تولید برق با ظرفیت 500 کیلووات در قم، گفت: در حال حاضر هیچ مسئله‌ای مهم‌تر از اشتغال نیست و آسیب‌هایی که از ناحیه بیکاری جامعه را تهدید می‌کند بسیار فراوان است به همین دلیل باید از سرمایه بخشی خصوصی در زمینه ایجاد اشتغال استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقم فردا، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه اشتغال استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به شناسایی محورهای عدم موفقیت طرح کارورزی در قم، اظهار داشت: باید تحلیل‌های درستی از علل اصلی و  مهم عدم استقبال از طرح کارورزی در استان قم انجام  شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: دبیرخانه اشتغال استان وظیفه دارد مدام دلایل عدم استقبال از این طرح را رصد کند و مشکلات موجود در سال های گذشته را رفع کند.

,

عدم حضور چشمگیر زنان در حوزه های اقتصادی

, عدم حضور چشمگیر زنان در حوزه های اقتصادی,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با اشاره به‌ضرورت تعامل و مشارکت بیشتر زنان در بخش‌های اقتصادی استان، گفت: زنان در حوزه های اقتصادی تاکنون مشارکت جدی و چشمگیری را نداشته اند  که می تواند مسائل متعددی دراین زمینه دخیل باشد.

,

وی بیان داشت: باید بر  ایجاد اشتغال‌های  ایجادی در استان تسلط‌های لازم وجود داشته باشد که این مهم نیز به‌نوبه خود  نیازمند فعالیت درست سامانه رصد است تا برخی مشکلات جانبی در این زمینه به وجود نیاید.

,

غضنفری باا شاره به اولویت های اصلی کشور در زمینه اقتصاد، خاطرنشان کرد:محور اصلی نظام در سال 96 تولید و اشتغال بوده  و تولید هم چون بستر اشتغال است موردتوجه قرارگرفته است.

,

بیکاری مهمترین تهدید برای جامعه است

, بیکاری مهمترین تهدید برای جامعه است,

وی افزود: در حال حاضر هیچ مسئله‌ای مهم‌تر از اشتغال نیست،چراکه آسیب‌هایی که از ناحیه بیکاری جامعه را تهدید می‌کند بسیار فراوان است.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم به ایجاد اشتغال مفید در استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید به دنبال ایجاد اشتغال مفید در استان بود و مسیر سرمایه‌گذاری در این عرصه را تسهیل کرد، چراکه ورود سرمایه به بخش اشتغال در شرایط حاضر اجتناب‌ناپذیر است که شایسته بوده که تعامل مناسبی بین مسئولان استانی و سرمایه‌گذاران در این زمینه به وجود آید.

,

بخش خصوصی از محورهای زمینه ایجاد اشتغال است

, بخش خصوصی از محورهای زمینه ایجاد اشتغال است,

وی ابراز داشت: استفاده از سرمایه بخش خصوصی یکی از مهم‌ترین محورهایی بوده که باید درزمینهٔ ایجاد اشتغال از آن استفاده کرده و جهت‌گیری‌های اقتصادی را  به سمت و سویی آن سوق داد.

,

راه اندازی نیروگاه تولید برق با ظرفیت 500 کیلووات

, راه اندازی نیروگاه تولید برق با ظرفیت 500 کیلووات,

غضنفری با بیان راه‌اندازی نیروگاه جدید تولید برق در استان قم عنوان کرد: نیروگاه جدید تولید برق با ظرفیت تولید 500 کیلووات برق به‌زودی در استان قم رسماً راه‌اندازی می‌شود که حاصل تعامل مثال‌زدنی دستگاه‌های استانی مرتبط بوده است.

,

وی ادامه داد: باید از طرح‌ها و  کارهای نو درزمینهٔ کارآفرینی استفاده  و استقبال کرد، چراکه اگر در این زمینه عقب بمانیم نمی‌توانیم با سرعت پیشرفت تکنولوژی با دنیا مقابله کنیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه