اخبار داغ

مدیر آموزش وپرورش خدابنده عنوان کرد

کاربردی کردن پروژه ها عامل بروز خلاقیت دانش آموزان/ جشنواره" جابر بن حیان" در شهرستان خدابنده برگزار شد+تصاویر

کاربردی کردن پروژه ها عامل بروز خلاقیت دانش آموزان/ جشنواره" جابر بن حیان" در شهرستان خدابنده برگزار شد+تصاویر
مدیر آموزش وپرورش خدابنده در مرحله شهرستانی و داوری جشنواره سراسری پروژه علمی جابربن حیان دانش آموزان این شهرستان گفت:با تبدیل پروژه ها از نوع تجملی به کاربردی زمینه بروز خلاقیتها بیشتر فراهم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم اشراق،مرحله شهرستانی و داوری جشنواره سراسری پروژه علمی جابربن حیان دانش آموزان شهرستان خدابنده به منظور ارتقاء سطح علمی دانش آموزان مقطع ابتدایی و بر اساس سند تحول بنیادین و آموزش پروژه محور به مدت دو روز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم اشراق,

در جشنواره امسال 620 اثر توسط  1750 نفر دانش آموز با راهنمایی 198 نفر از آموزگاران در سطح 105 آموزشگاه تولید و در نهایت 300 اثر به مرحله شهرستانی راه یافته بود که  مرحله داوری آنها با همکاری کارشناسان ، سرگروهها و اعضای گروههای آموزشی  و راهبران آموزشی در سالن ورزشی دبیرستان نمونه دولتی فضیلت شهر قیدار انجام شد.

,

علی اسدی مدیر به همراه معصوم اکرادلو معاون آموزشی و فرهاد مولایی کارشناس گروههای آموزشی آموزش وپرورش شهرستان خدابنده  ازروند اجرای جشنواره بازدید کردند.

,

اسدی در این بازید در سخنانی اظهارداشت: اجرای طرح جابربن حیان  فرصت پژوهش و خلاقیت معلمان و دانش آموزان ابتدایی را فراهم آورده است تا نظام سنتی آموزش و پرورش  به برنامه های نوین و به روز تبدیل شود.

,

وی افزود: دانش آموزان در جشنواره علمی پژوهشی جابربن حیان خلاقیت و زیستن کودکانه را تجربه می کنند .

,

مدیر آموزش وپرورش خدابنده حضور صد در صدی مدارس ابتدایی شهرستان و فراگیر کردن این طرح و آشنایی تمام دانش آموزان اعم از روستایی و شهری از کم و کیف جشنواره ، شناسایی دانش آموزان مستعد و معرفی آنان به پژوهش سراها ،کتابخانه ها و کانون های علمی و فرهنگی وارایه شناسنامه فعالیت های علمی دانش آموزان در پرونده تحصیلی را از نکات قوت این جشنواره عنوان و اظهار امیدواری کرد: با تبدیل پروژه ها از نوع تجملی به کاربردی زمینه بروز خلاقیتها بیشتر فراهم شود

,

یاد آور می شود ار مجموع آثار راه یافته به مرحله شهرستانی  تعداد  15 اثر پس از داوری به مرحله استانی راه خواهند یافت.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه