اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف 5 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان/داروهای غیر مجاز به مقصد نرسید

کشف 5 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان/داروهای غیر مجاز به مقصد نرسید
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و توقیف کامیون حامل 5 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری دراتوبان زنجان – تبریز به یک دستگاه کامیون مشکوک خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه پس از توقف خودرو و استعلام از سوابق آن مشخص شد این کامیون دارای بار قاچاق است، ابرازکرد:ماموران در بازرسی انجام شده از این کامیون ، موفق شدند 5هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع مجاز کشف و ضبط کنند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان کرد: پس اخذ مجوز قانونی خودرو به پارکینگ منتقل و راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

,

*کشف هزارو 550 قلم انواع داروهای غیرمجاز در زنجان 

, *کشف هزارو 550 قلم انواع داروهای غیرمجاز در زنجان ,

کرد لو در ادامه از کشف بیش از هزار عدد داروی غیرمجاز درشهرستان ابهر خبر داد و افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی در یکی از شهرهای اطراف اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می کند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ابهر قرار گرفته است.

,

 وی تصریح کرد: دراین راستا یک تیم مجرب از ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر به همراه نماینده غذا ودارو اقدام به بازدید ازیک واحدصنفی کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اضافه کرد: در بازدیداز واحدصنفی تعداد هزارو 550 قلم انواع داروهای غیرمجاز جمع آوری یک نفر دستگیر وپرونده مقدماتی تشکیل شده است.

,

کردلو خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامی طبق وظیفه ذاتی خود برای تامین امنیت وآرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

,

وی در پیایان از شهروندان در خواست کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه