اخبار داغ

همزمان با ایام فاطمیه دوم ؛

ویژه برنامه یاس کبود در گرمی اجرا می‎شود

ویژه برنامه یاس کبود در گرمی اجرا می‎شود
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گرمی گفت:مراسم یاس کبود با سخنرانی امام جمعه شهرستان تا روز سه شنبه اول اسفند در سالن حافظ اداره ارشاد گرمی برگزار می شود..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نصیرزاده، رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گرمی در مصاحبه و گفتگو با خبرنگار سیفار برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری آن بانوی بزرگوار در مساجد، برپایی ایستگاه ها ی صلوتی جهت پذیرایی از شهروندان ، اجرای برنامه سوگواره شعر فاطمی و اجرای ویژه برنامه یاس کبود توسط هنرمندان گروه ترمه را از اهم ویژه برنامه های شهرستان گرمی درطول دهه دوم ایام فاطمیه عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار سیفار,

 

,

وی یکی از برنامه های شاخص و محوری در  محلات را اجرای مراسمی با عنوان یاس کبود عنوان کرد و اظهار کرد: مراسمی با سخنرانی امام جمعه شهرستان و ترویج سخنان ائمه اطهار در خصوص حضرت زهرا (س) و ابعاد شخصیتی آن بانوی بزرگوار  تا روز سه شنبه اول اسفند در سالن حافظ اداره ارشاد گرمی برگزار می شود.

,

 

,

نصیرزاده  با بیان اینکه پیام­ های زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) نباید به فراموشی سپرده شود، بلکه همه اقشار مختلف مردم، مسؤولان، جوانان و بانوان باید به آن توجه کنند، و الگوی زندگی خود قرار دهند، اظهار کرد: شخصیت فاطمه زهرا ( س) سرور زنان جهان اسوه و الگویی تام و تمام برای تمام زنان عاشق عفت و فضیلت است.

,

 

,

وی برپایی همایش عفاف و حجاب همراه با سخنرانی اساتید حوزه علمیه خواهران و برادران و دانشگاه ها از دیگر برنامه های اجرایی دهه دوم ایام فاطمیه با هدف اشاعه  و تعمیق عفاف و حجاب به عنوان پدیده مذهبی ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی اعلام کرد.

,

 

,

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گرمی با اشاره به انجام فضا سازی محیطی به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه خاطر نشان کرد : بنر هایی با محتوای فضائل حضرت زهرا (س) با عنوان " یاس کبود" در سطح شهرستان نصب شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه