اخبار داغ

امروز انجام شد؛

برگزاری نشست پایانی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهارستان در سال جاری

برگزاری نشست پایانی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهارستان در سال جاری
نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان به منظور نزدیک شدن به ایام پایانی سال، برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ؛ نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان ظهر امروز با حضور بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان، بخشداران بوستان و گلستان، معاونینی فرمانداری و جمعی دیگر از اعضای این کمیسیون و مسئولان شهرستانی در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری بهارستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه , پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

فرماندار شهرستان بهارستان در حاشیه برگزاری این جلسه با ابراز رضایت از مصوبات جلسه برگزار شده، اظهار داشت: تهیه بانک اطلاعاتی از شهرک‌های صنعتی فعال در شهرستان بهارستان جزو الزاماتی می باشد که باید به سرعت انجام شود.

,

وی در ادامه باتاکید بر اینکه نظارت‌ها در ایام پایانی سال می بایست تشدید شود، تصریح کرد:  نظارت بر سوله‌ها و انبارهای خالی موجود در شهرک‌های صنعتی سطح شهرستان برای مقابله با دپوی احتمالی کالاهای قاچاق در این اماکن باید تشدید شود.

سلیمان‌پور همچنین در رابطه با توجه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان به نزدیک شدن به ایام پایانی سال 96، اذعان داشت: تصمیمات موثری در این راستا گرفته شده است که نظارت و مقابله با عرضه کالاهای قاچاق در ایام پایانی سال از جمله این تصمیمات می باشد.

,
,
,

وی درپایان باتوجه به اقدامات موثر این کمیسیون در سال جاری، افزود: برگزاری جلسات متعدد این کمیسیون و طرح‌ها و اقدامات مختلف آن و امار ارائه شده، نشانه عملکرد موثر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهارستان دارد.

,

گفتنی است؛ این نشست، دهمین نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان در سال جاری می باشد که نشان از توجه ویژه مسئولان بهارستانی به موضوع مبارزه با قاچاق و پیشبرد اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه