اخبار داغ

مدیریت استخر سرپوشیده قائم سمنان خبر داد:

افتتاح مدرسه غریق نجات بانوان در استان سمنان

افتتاح مدرسه غریق نجات بانوان در استان سمنان
مدیریت استخر سرپوشیده قائم سمنان گفت: سرمایه گذاری بر روی نوجوانان در حوزه ورزش قهرمانی از اهداف مدرسه غریق نجات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخه طوبی، فاطمه محمدتقی مدیریت استخر سرپوشیده قائم سمنان در خصوص افتتاح مدرسه غریق نجات در استان سمنان گفت: با توجه به اینکه ورزش شنا مورد تاکید اسلام بوده  و اثرات مخرب و ویرانگری که فضای مجازی بر روی جسم و روح نوجوانان و جوانان گذاشته مدرسه غریق نجات در استان افتتاح شده است.
 
مدیریت استخر سرپوشیده قائم سمنان افزود: در حوزه آموزش مسیر مدون و هدفمندی را پیش برده ایم  و مهم ترین هدف این مدرسه  آموزش ورزش شنا به افراد برای تشکیل تیم های استانی و کشوری است.

محمد تقی در ادامه تصریح کرد: برای تشکیل کلاس های مدرسه غریق نجات ابتدا از متقاضیان تست شنا گرفته می شود تا بتوان افراد را در سطح های  مقدماتی، تکمیلی و تخصصی طبقه بندی کرد.

وی مدرسه غریق نجات را مشابه یک مدرسه تحصیلی دانست و افزود: مدرسه غریق نجات دارای عناوین درسی است و افراد با شرکت در کلاس های عملی و تئوری زیر نظر ناجیان مجرب استان سمنان آموزش های لازم را فرا می گیرند.

مدیریت استخر سرپوشیده قائم سمنان تاکید کرد: سرمایه گذاری بر روی نوجوانان در حوزه ورزش قهرمانی از دیگر اهداف مدرسه غریق نجات است که بتوان در سال های آتی شاهد موفقیت آنان در عرصه ها ملی بود.

وی افزود: این مدرسه با همکاری هیات نجات غریق و غواصی استان سمنان در استخر قائم(عج) تاسیس شده است و عموم مردم در سنین مختلف می توانند در کلاس های آموزشی مدرسه نجات غریق شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه