اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر بیان کرد:

پنج میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان کمیته امداد ایرانشهر

پنج میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان کمیته امداد ایرانشهر
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر گفت: پنج میلیارد ریال اعتبار در سال 96 برای اشتغال مددجویان کمیته امداد این شهرستان اختصاص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی تراقویی در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: از ابتدای امسال تاکنون زمینه اشتغال بیش از 300 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد در ایرانشهر فراهم شده که تا پایان سال این آمار به 450 نفر افزایش می ‌یابد.
وی افزود: ایجاد اشتغال با هدف خودکفایی مددجویان گام بزرگی در توانمندسازی و خروج افراد تحت پوشش کمیته امداد از چرخه حمایتی است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر تصریح کرد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) خود اتکایی، توانمند سازی، حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان است و در مسیر تقویت بنیه اقتصادی و اجتماعی این خانواده‌ها گام بر می‌ دارد.
تراقویی بیان کرد: برای پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش این نهاد هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.
وی اضافه کرد: اقدامات بسیاری در حوزه اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد مانند آموزش خانوارهای تحت حمایت در رشته‌ های فنی و حرفه ‌ای و صنایع ‌دستی، برگزاری دوره‌ های آموزشی و معرفی آنان به مراکز آموزش فنی و حرفه ‌ای، ارائه مشاوره ‌های شغلی لازم در زمینه احراز فرصت‌ ها و موقعیت ‌های شغلی مناسب و پرداخت تسهیلات اعتباری به نیازمندان به ‌صورت وام‌ های قرض‌ الحسنه دراز مدت انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پهره , . ,
, .,
, .,
, . ,
, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه