اخبار داغ

5 ابتکار نخبگان بسیجی طرقبه شاندیز به مرحله صنعتی رسید

5 ابتکار نخبگان بسیجی طرقبه شاندیز به مرحله صنعتی رسید
مبتکر برتر همایش جهادگران علمی بسیج خراسان رضوی با اشاره به اینکه نخبگان و مبتکران اعزامی از شهرستان طرقبه شاندیز تعداد 8 اثر در این نمایشگاه جهادگران علمی استان معرفی کردندگفت: با انعقاد قرار داد امیدواریم این طرح ها به مراحل صنعتی و کاربری برسد و تولید کاربردی آن صورت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رؤیا داوودی مبتکر برتر همایش جهادگران علمی بسیج خراسان رضوی در گفتگو با طرقبه نیوز، اظهار کرد: این جشنواره هر ساله با حضور نخبه های علمی و جهادگران فناوری خراسان رضوی برگزار می شود که با فراخوان عمومی دانشجویان، دانش آموزان، اساتید، همه اقشار فرهیختگان و شرکت های دانش بنیان در آن فعالیت داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز،,

وی افزود: نخبگان و مبتکران اعزامی از شهرستان طرقبه شاندیز تعداد 8 اثر در این نمایشگاه معرفی کردند.

,

, , ,

سرپرست جهادگران علمی بسیج طرقبه شاندیز ضمن اشاره به درخشش پژوهشگران مخترعین و مبتکرین بسیج شهرستان  در جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان رضوی گفت: متین شبانی پاندول معکوس، حمید داودی شاندیز با روبات آتشنشان و اطفای حریق ، مهدی ومحمود با ساخت باغبان مکانیزم نوین تولید کود و کمپوست در این جشنواره درخشیده اند.

,

وی افزود: ربات جستجوگر. طرح بررسی پایداری گرانشی سیستم های کهکشانی از دیگر آثار برگزیده این جشنواره بوده است.

,

, , ,

داوودی طرح های شاخص و برگزیده با سازمان شهرداری مشهد و شرکت های دانش بنیان قرارداد اجرایی منعقد خواهند کرد.

,

وی افزود: با انعقاد قرار داد امیدواریم این طرح ها به مراحل صنعتی و کاربری برسد و تولید کاربردی آن صورت بگیرد.

,

, , ,

سرپرست جهادگران علمی بسیج طرقبه شاندیز تصریح کرد: در کنار چنین نمایشگاه هایی کارگاه های پژوهشگری و معرفی به شرکت های دانش بنیان به منظور تجاری سازی این آثار دارای اهمیت بسزایی است.

,

وی با اشاره به استعداد یابی بسیجیان و استفاده از این ظرفیت ها برای رشد و ارتقاء علم کشور افزود: در این فراخوان نزدیک به 600 اثر به جشنواره معرفی و از میان این آثار 67 اثر برگزیده شدکه 11 اثر متعلق به خواهران بسیجی و 56 اثر متعلق به برادران است.

,

, , ,

داوودی خاطرنشان کرد: موضوعات آثار متناسب با نیاز کنونی کشور و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است،

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه