اخبار داغ

برای تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بیش از ۵۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است

برای تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بیش از ۵۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است
رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر محسوب می شود ادامه داد: این سازمان بیمه گر در شهرستان رزن از سال 1372فعالیت خود را جهت ارائه خدمات و تعهداتی از قبیل پرداخت مستمری بازنشستگی،ازکارافتادگی،بازماندگان،حوادث و بیماری ها،پرداخت مقرری بیکاری،کمک هزینه ازدواج و..فعالیت خود را آغاز کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رزن،علیرضا احدی اضافه نمود: با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان رزن 34870نفر از حمایت های درمانی سازمان در سه بخش رزن، قروه درجزین و بخش سردرد بهره مند هستند افزود:از این تعداد 11900نفر بیمه شده اصلی و 21500نفر بیمه شده تبعی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رزن،,

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن خاطرنشانکرد:در شهرستان رزن 1300نفر مستمری بگیر و 170نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری وجود دارد.

,

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن در مدت 10ماه سالجاری گفت:در این مدت بیش از 135میلیارد ریال در قالب تعهدات بلند مدت و مبلغ 3میلیاردو 700میلیون ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت و مبلغ 14میلیاردو500میلیون ریال به عنوان بیمه بیکاری به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

,

احدی ادامه داد: این مبالغ نسبت به سال گذشته افزایش 37درصدی را نشان می دهد.

,

وی خاطرنشانکرد:اکثر خدمات سازمان مانند پرداخت مستمری و پرداخت تعهدات کوتاه مدت و پرداخت حق بیمه توسط کارفرمایان  به صورت غیر حضوری بوده و نیازی به مراجعه بیمه شدگان و کار فرمایان به شعبه تامین اجتماعی نمی باشد.

,

 

,

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن با بیان اینکه بیش از 32 درصد از جمعیت شهرستان رزن تحت پوشش خدمات اداره تامین اجتماعی هستند،  گفت: از این تعداد 75درصد جمعیت روستایی و 25درصد جمعیت شهری را تحت پوشش قرار داده است.

,

احدی اظهار کرد:در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که شعار امسال را به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند از  همه دستگاه‌ها خواهشمندیم تا در کنار تامین اجتماعی در راستای حمایت از تولید و کارگران قدم بردارند.

,

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن با بیان اینکه عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن به طور رسمی از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در دو طبقه ساخت شده است.

,

وی زیربنای این درمانگاه را بیش از 2 هزار و 700 متر مربع عنوان کرد و افزود: این پروژه در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید

,

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان رزن ادامه داد: برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن بیش از ۵۲میلیارد پانصد میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده که برای تجهیز این درمانگاه نیز همین میزان اعتبار مورد نیاز است.

,

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این درمانگاه علاوه بر مردم شهرستان رزن، شهرستان‌های همجوار نیز از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه