اخبار داغ

به همت هلال احمر استان قزوین؛

همایش دانش آموزان آماده دادرس برگزار شد

همایش دانش آموزان آماده دادرس برگزار شد
به همت هلال احمر استان قزوین همایش دانش آموزان آماده دادرس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، همایش دانش آموزان آماده دادرس با عنوان سبزکوشان روزهای سخت ظهر امروز(یکشنبه) با حضور 560 دانش آموز از 40 مدرسه از مدارس شهرستان قزوین، سعید بابایی، معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر کشور و جمعی از مسئولین استانی و کشوری در سالن ورزشی هلال احمر برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین, ،,

حسن آصفی در این مراسم اظهار کرد: برای رشد و بالندگی دانش آموزان باید نهایت تلاش را داشته باشیم چراکه آموزش و پرورش هر چقدر در این زمینه ضعیف تر عمل کند، قطع یقین آینده کشور به خطر خواهد افتاد. 
,
,
, ,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: اتفاقات بسیار زیادی روزانه در اطراف ما رخ می‌دهد و اگر دانش آموزان دوره‌های امدادگری هلال احمر را گذرانده باشند، می‌توانند جان یک انسان را نجات دهند. 

سالار قاسمی در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان در کنار علم آموزی باید به فکر یادگیری مهارت‌های زندگی باشند، گفت: در طرح سبزکوشان روزهای سخت به دنبال یادگیری و آموزش مهارت‌ها به دانش آموزان هستیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ایران کشوری است که با بلایای طبیعی و بحران‌های مختلفی روبرو است و متاسفانه آمادگی لازم برای مقابله با این بلایا وجود ندارد از این رو آموزش به همه اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان که درصد بالایی از جمعیت کشور را شامل می شوند بسیار مهم است.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه