اخبار داغ

استاد حوزه علمیه اصفهان:

«صحیفه فاطمیه» با بیش از ۱۲ هزار آیه معرف ابعاد شخصیتی و علمی حضرت زهرا(س) است

«صحیفه فاطمیه» با بیش از ۱۲ هزار آیه معرف ابعاد شخصیتی و علمی حضرت زهرا(س) است
مدیر مدرسه علمیه اباصالح اصفهان، با بیان اینکه صحیفه فاطمیه شامل کلیه مباحثی است که قرار است در پهنه تاریخ بشریت تا آخرالزمان اتفاق بیافتد، گفت: این صحیفه هم اکنون نزد حضرت صاحب الزمان (عج) است و ایشان طبق آن صحیفه عمل می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام کریم کشکولی در گفت وگو با مباحث، به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در بیان شأن ومنزلت بانو مکرمه اسلام، اظهار کرد: مهم ترین بخش زندگی حضرت صدیقه طاهره(س)، آن بخشی است که حضرت امام (ره) به آن اشاره کردند و آن نازل شدن جبرائیل امین در طول این 75 روز یا 95 روز بصورت مکرر بر حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و کتابت صحیفه فاطمیه  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

وی ادامه داد: این نزول فرامین الهی تا جایی ادامه داشت که صحیفه ای به نام صحیفه فاطمیه با انشای خداوند متعال و املای حضرت زهرا(س) و نگارش حضرت امیر المومنین(ع) بوجود می آید، که حجم آن دو برابر قرآن کریم است.

,

حجت الاسلام کشکولی تصریح کرد: قرآن در طول 23 سال و بصورت تدریجی نازل شد و شش هزار و 236  آیه دارد ولی صحیفه حضرت صدیقه طاهره (س) چیزی در حدود 12 هزار آیه دارد.

,

استاد حوزه علمیه اصفهان با تاکید براینکه نباید از بعد علمی و شخصیت حضرت زهرا (س) غفلت شود، افزود:  این نشان دهنده اوج علم و دانش و ظرفیتی است که خداوند برای حضرت صدیقه(س) قرار داده  و حال این را در 75 روز با 23 سال مقایسه کنیم ، نشان دهنده عظمت این اتفاق است.

,

حجت الاسلام والمسلمین کشکولی با اشاره به مکرر بودن این تماس طی 75 روز، بیان کرد: گمان می شود این نزول و احترام حضرت جبرئیل، برای تشکر از حضرت زهرا(س) باشد، چون ایشان معلم حضرت جبرئیل هستند.

,

استاد حوزه علمیه اصفهان در مورد صحیفه حضرت صدیقه طاهره، عنوان کرد: صحیفه ایشان شامل کلیه مباحثی است که قرار است در پهنه تاریخ بشریت تا آخر الزمان اتفاق بیافتد.

,

به گفته وی، این صحیفه هم اکنون نزد حضرت صاحب الزمان(عج) بود و ایشان طبق آن صحیفه عمل می کنند.، یعنی دستور العمل های خداوند به انشای خدا و املای زهرای مرضیه(س) و کتابت حضرت امیر(ع) و عمل حضرت بقیه الله (عج) خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه