اخبار داغ

مردم بردسکن میزبان 2 شهید گمنام

مردم بردسکن میزبان 2 شهید گمنام
همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) 2 شهید گمنام در بردسکن تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن،همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) مردم شهرستان بردسکن میزبان 2 شهید گمنام خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن,

علی محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن در گفتگو با خبرنگار ما گفت:چهارمین مراسم تشییع شهدای گمنام در بردسکن همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) انجام خواهد شد و با حضور این عزیزان شهدای گمنام  مدفون شده در شهرستان بردسکن به هشت شهید خواهد رسید که در حال حاضر مزار دو شهید گمنام در پارک ولی عصر(عج) شهر بردسکن دو شهید در پارک شهدای گمنام شهر انابد و دو شهید در پارک شهدای گمنام شهر شهرآباد وجود دارد و مزار این دوشهید تازه تفحص شده  نیز در دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن قرار دارد..

,

وی افزود:مراسم استقبال از این شهدا در روز سه شنبه اول اسفندماه ساعت 16 در محل پارکینگ حجاج (بعد از روستای شفیع آباد) می باشد و مراسم وداع باشهدا در همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع انجام میشود.

,

محبی گفت : مراسم تشییع و تدفین این شهدا روز بعد یعنی چهارشنبه دوم اسفندماه ساعت 8 و 30 دقیقه صبح خواهد بود که از میدان مرکزی بردسکن تا میدان بسیج تشییع و برای خاک سپاری به دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن منتقل میشوند.

,

انتهای پیام/.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه