اخبار داغ

دبیر اجرایی سومین جشنواره ادبی هنری رویش:

هنر مهمترین ابزار برای ایجاد تمدن اسلامی است

هنر مهمترین ابزار برای ایجاد تمدن اسلامی است
سالاری گفت: طبق فرموده امام راحل و رهبر انقلاب هدف غایی انقلاب ما تمدن سازی اسلامی است و مهمترین ابزار برای معرفی انقلاب و آرمان هایش و نهایتاً تمدن سازی، ابزار هنر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرفرهنگ؛ محمد علی سالاری دبیر اجرایی سومین جشنواره ادبی هنری رویش در نشست خبری اطلاع رسانی این جشنواره گفت: دوره دانشجویی دوره استثنایی برای شکوفایی استعدادها است اما متاسفانه در مراکز دانشگاهی ما خیلی به مسائل هنری بها داده نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرفرهنگ,

وی اظهار کرد: هدف اصلی جشنواره ادبی هنری رویش شناسایی دانشجویان توانمند بوده است، کما اینکه در این سه سال برگزاری این همایش تا کنون 700 هنرمند شناسایی شده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: سعی می شود در حد توان از اساتید برجسته این رشته های هنری مشاوره دریافت و در اختیار دانشجویان قرار داده شود تا نقش جهت دهی به این استعدادها نیز به خوبی ایفا شود.

,

سالاری بیان داشت: علاوه بر آموزش و برخی حمایت ها جشنواره رویش حلقه وصلی برای معرفی آثار شاخص نیز خواهد بود.

,

دبیر اجرایی سومین جشنواره ادبی هنری رویش تاکید کرد: طبق فرموده امام راحل و رهبر انقلاب هدف غایی انقلاب ما تمدن سازی اسلامی است و مهمترین ابزار برای معرفی انقلاب و آرمان هایش و نهایتاً تمدن سازی، ابزار هنر است.

,

دبیر اجرایی سومین جشنواره ادبی هنری رویش تاکید کرد: کانون هنر و ادبیات بسیج دانشجویی امسال افتتاح شد و انشاالله در سال های آینده گام های جدی جهت تربیت در فضای دانشگاهی برخواهد داشت.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه